اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

گلستان

نگارستان ایران چشم‎انتظار تدبیر دولت 95/

شبکه‫‌های آب روستایی و شهری استان گلستان فرسوده است/ گلستان برای مصارف مختلف با مشکل کم‌‫آبی مواجه است

مدیرعامل شرکت آب منطقه‫‌ای گلستان گفت: شبکه‌‫های آب روستایی و شهری استان گلستان فرسوده است و به ‫جای تأمین آب از دوردست اعتباری برای به‫‌روزرسانی شبکه‫‌های آب روستایی و شهری اختصاص یابد.

شبکه‫‌های آب روستایی و شهری استان گلستان فرسوده است/ گلستان برای مصارف مختلف با مشکل کم‌‫آبی مواجه است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی نظری صبح امروز در جلسه شورای اداری گلستان در حضور رئیس جمهور اظهار کرد: در خصوص پروژه‫‌های متمرکزی که در بخش آب و کشاورزی با حضور وزیر نیرو افتتاح و کلنگ‌‫زنی شده قدردانی می‫‌کنم.

وی با بیان اینکه در استان گلستان برای مصارف مختلف با مشکل کم‌آبی مواجه هستیم، بیان کرد: با وجود اینکه در شمال استان قرار داریم اما به‌‫علت تراکم جمعیت سرانه ما از استان‫‌های همجوار کمتر است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌‫ای گلستان با بیان اینکه مشکل اساسی ما در بحث آب شرب است، اذعان کرد: با وجود اینکه طرح جامع آب شرب را قبلاً بازنگری کردیم اما این مشکل حل نشد.

نظری تصریح کرد: سدهایی که در سطح استان برای تأمین آب شرب آماده اجرا است از طرفی برای مهار سیل و کاهش خسارت‫‌های ناشی از سیلاب نیز کمک می‫کند.

وی بیان کرد: ما خواستار اختصاص ردیف اعتباری به سد شصت‌‫کلا هستیم همچنین می‌‫خواهیم افزایش سقف اعتبار به سد قره‫‌چای رامیان اختصاص یابد تا به سرعت اجرایی شود و تقاضا داریم برای تکمیل بدنه سد چایلی نیز اعتباری تخصیص یابد تا این پروژه نیز عملیاتی شود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌‫ای گلستان شبکه‫‌های آب روستایی و شهری استان گلستان فرسوده است و به‫‌جای تأمین آب از دوردست اعتباری برای به‌‫روزرسانی شبکه‫‌های آب روستایی و شهری اختصاص یابد تا علاوه‌‫بر تأمین آب از هدررفت آن جلوگیری شود.

نظری میزان هدررفت آب در شهر گرگان را 40 درصد اعلام کرد.

انتهای پیام/83018

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول