اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

آذربایجان شرقی

اشرف‌نیا:

مردم از عملکرد شهرداری تبریز ناراضی هستند

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی کلانشهر تبریز گفت: مردم در حال حاضر از عملکرد شورای شهر و شهرداری ناراضی هستند، متاسفانه بخش اعظم این نارضایتی ناشی از آن است که در اجرای پروژه های عمرانی و از جمله آسفالت ریزی استانداردهای علمی رعایت نمی شود

 مردم  از عملکرد شهرداری تبریز ناراضی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز محمد اشرف‌نیا در  کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای شهر تبریز با ابراز تاسف از اینکه بسیاری از پروژه های عمرانی سال 1397  هنوز اجرا نشده است، اظهار داشت: باید پروژه هایی کارشناسی شده و قابل اجرا برای سال آتی تعریف کنیم، به نحوی که این پروژه ها در ترافیک، کاهش آلودگی هوا و توسعه متوازن شهری هم اثر گذار باشند.

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک با بیان اینکه مردم در حال حاضر از عملکرد شورای شهر و شهرداری ناراضی هستند، عنوان داشت: متاسفانه بخش اعظم این نارضایتی ناشی از آن است که در اجرای پروژه های عمرانی و از جمله آسفالت ریزی استانداردهای علمی رعایت نمی شود و اجرای پروژه ها نیز عملا به محلی برای حیف و میل سرمایه ها تبدیل شده است.

اشرف نیا ادامه داد: از عمر این دوره از شورای شهر عملا چیز زیادی باقی نمانده و این موضوع ضرورت تعریف پروژه های اساسی و اثر گذار را در سطح شهر گوشزد می کند.

وی با یادآوری این که سازمان عمران شهرداری باید اجرای پروژه های اساسی را به عهده گیرد، اظهار کرد: سازمان عمران شهرداری تبریز به علت عدم تعریف ساختار، اسیر مدیریت مناطق شهرداری شده است.

انتهای پیام/۶۰۰۰۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول