اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

مرکزی

مسئول واحد آرامستان شهرداری ساوه:

ارتقای واحد آرامستان شهرداری ساوه به سازمان در حال پیگیری است

مسئول واحد آرامستان شهرداری ساوه گفت: ارتقای واحد آرامستان شهرداری ساوه به سازمان، با هدف برخورداری از شرایط بهتر به منظور خدمات‌رسانی به شهروندان در حال پیگیری است.

ارتقای واحد آرامستان شهرداری ساوه به سازمان در حال پیگیری است

هادی جوکار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک با بیان اینکه روزانه به طور میانگین 4 متوفی در این آرامستان ساوه پذیرش و خدمات لازم به آنان ارائه می‌شود، اظهار کرد: ارتقای واحد آرامستان شهرداری ساوه به سازمان، با هدف برخورداری از شرایط بهتر به منظور خدمات‌رسانی به شهروندان در حال پیگیری است.

وی افزود: میزان دریافت عوارض بابت خدمات این متوفیان پذیرش شده با هدف رفاه مردم کم‌ترین میزان پیش‌بینی شده است، این در حالی است که تمایل برخی شهروندان برای دفن اموات در اطراف امامزادگان این شهر موجب شده که آنها هزینه‌های زیادی را برای خرید قبر و دیگر خدمات پرداخت کنند.

مسئول واحد آرامستان شهرداری ساوه ادامه داد: پایین بودن نرخ قبر و عوارض سایر خدمات در آرامستان بهشت رضوان شهرداری و محاسبه این هزینه‌ها برای خانواده‌های کم‌بضاعت زیر پوشش نهادهای حمایتی موجب شده تا این واحد زیان‌ده باشد.

جوکار با بیان اینکه اقدامات اولیه برای ارتقای واحد آرامستان به سازمان در حال پیگیری است و تحقق این امر گامی مهم در درآمدزایی و تأمین هزینه‌های آن خواهد بود، افزود: هم‌اینک 5 دستگاه آمبولانس با 5 راننده در این واحد در حال فعالیت هستند که تعداد دو دستگاه از این آمبولانس‌ها فرسوده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول