اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

مرکزی

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی خبر داد

پرداخت تسهیلات 50 میلیارد تومانی برای تکمیل بیمارستان ولیعصر(عج)

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی گفت: با تسهیلات 50 میلیارد تومانی از بانک ملت بخشی از بودجه فاز دوم بیمارستان ولیعصر(عج) اراک تأمین می‌شود.

پرداخت تسهیلات 50 میلیارد تومانی برای تکمیل بیمارستان ولیعصر(عج)

به گزارش خبرگزاری فارس اراک، سیدمحمد جمالیان صبح امروز در حاشیه بازدید از فاز دو بیمارستان ولیعصر اراک در جمع خبرنگاران بیان کرد: ساخت پروژه بیمارستان ولیعصر(عج) یکی از مهم‌ترین مطالبات مردمی و مطالبات به‌حق استان مرکزی است.

وی مشکلات تأمین بودجه را عامل تأخیر در زمان تحویل این پروژه دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به پیگیری‌ استاندار و نمایندگان مجلس و به‌شرط تخصیص بودجه امید است این وقفه به وجود آمده در مسیر ساخت فاز دوم بیمارستان ولیعصر برطرف و جبران شود.

جمالیان تصریح کرد: برای تأمین بودجه و تسریع در امر ساخت این پروژه جلسه و نشست‌های متعددی با پیمانکار و دفتر فنی وزارت بهداشت برگزار و در این راستا قول‌های مساعدی داده شد.

 سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اظهار کرد: در صورت تأمین بودجه فاز دوم بیمارستان ولیعصر تا پایان سال 98 تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

جمالیان از ارائه تسهیلات 50 میلیارد تومانی از بانک ملت و تأمین قسمتی از بودجه این پروژه خبر داد و افزود: مابقی کسری این بودجه نیز از طریق پیگیری‌های برنامه و بودجه تأمین خواهد شد.

وی پروژه بیمارستان ولیعصر را بزرگ‌ترین بیمارستان استان مرکزی برشمرد و تصریح کرد: بیمارستان ولیعصر یکی از پروژه‌های ملی است که وزارتخانه و مسئولین استانی به صورت جدی پیگیر ساخت و راه‌اندازی این پروژه در استان هستند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول