اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حج و زیارت و وقف

از امروز

ثبت‌نام سفر به عتبات در اسفندماه آغاز شد

ثبت‌نام علاقه‌مندان سفر به عتبات در اسفندماه از امروز 29 دی‌ماه از سوی سازمان حج و زیارت آغاز شد.

ثبت‌نام سفر به عتبات در اسفندماه آغاز شد

به گزارش خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، نام‌نویسی از متقاضیان سفر به عتبات در اسفند سال جاری از ساعت ۱۰ صبح امروز ۲۹ دی‌ماه به همت سازمان حج و زیارت آغاز شد.

بر همین اساس تمامی علاقه‌مندان به سفر عتبات از اول تا ۲۳ اسفندماه امسال می‌توانند با مراجعه به یکی از دو هزار و ۵۰۰ دفتر مجاز حج و زیارت اقدام به نام‌نویسی کنند.

در ماه‌های اخیر سازمان حج و زیارت هر ماه یک هزار و ۵۰۰ کاروان از شهرها و نقاط مختلف کشور به صورت زمینی و هوایی به عتبات اعزام می‌کرد که این روند همچنان نیز ادامه دارد.

به گفته مرتضی آقایی مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت با توجه به ازدحام جمعیت در ایام ولادت حضرت هادی (ع) در سامرا، ممکن است برخی از کاروان‌ها در این ایام به سامرا مشرف نشوند که بر اساس زمان‌بندی هزینه آن از چنین کاروان‌هایی اخذ نخواهد شد.

همچنین پس از ۲۳ اسفندماه و پایان اعزام‌های کاروان‌های این دوره، دور جدید سفر به عتبات در قالب سفرهای نوروزی به اعتاب مقدسه عراق آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول