اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

کرمانشاه

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کرمانشاه:

مرکز طراحی خوشه فرش و گلیم کرمانشاه راه‌اندازی شد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه از راه‌اندازی مرکز طراحی خوشه فرش و گلیم کرمانشاه خبر داد.

مرکز طراحی خوشه فرش و گلیم کرمانشاه راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، بیژن کردستانی صبح امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: مرکز طراحی خوشه فرش و گلیم  کرمانشاه در مرکز خدمات فناوری و کسب و کار کرمانشاه واقع در شهرک صنعتی بیستون راه‌اندازی شده است.

وی ادامه داد: در این مرکز، فارغ التحصیلان، دانش‌آموختگان و تمام افرادی که در حوزه طراحی فرش حرفی برای گفتن دارند امکان فعالیت در زمینه طراحی فرش و گلیم خواهند داشت.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه با بیان اینکه تمام امکانات و ابزار مورد نیاز برای طراحی در اختیار این افراد قرار دارد، خاطرنشان کرد: این تجهیزات با هزینه شرکت شهرک‌های صنعتی و از محل یارانه توسعه خوشه‌ها تامین شده است.

وی هدف از راه‌اندازی این مرکز را احیا نقوش فرش کرمانشاه متناسب با سلیقه و نیاز روز بازار اعلام کرد و یادآور شد: اکنون بیشتر بافنده‌ها از نقشه‌های قم، تبریز و ... استفاده می‌کنند در حالی‌که ظرفیت خوبی در زمینه نقشه‌ها از جمله در فرش سنقر و گلیم هرسین داریم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه معتقد است راه‌اندازی این مرکز کمک می‌کند این نقشه‌های اصیل کرمانشاه در عین حفظ سنت و اصالت خود به شیوه‌ای مدرن و متناسب با سلیقه روز احیا شوند.

وی اظهار داشت: به علاوه برای نخستین‌بار در غرب کشور، آزمایشگاه تخصصی رنگ خوشه فرش و گلیم استان نیز در همین محل راه‌اندازی شده است.

کردستانی خوشه فرش و گلیم را یکی از مهمترین خوشه‌های صنعتی استان دانست که مورد حمایت شرکت شهرک‌های صنعتی قرار دارد.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول