اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

زنجان

در سال‌جاری

8 مدرسه زنجان در طرح تعالی مدیریت حائز امتیاز ممتاز شدند

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: در سال‌جاری هشت مدرسه زنجان در طرح تعالی مدیریت حائز امتیاز ممتاز شدند.

8 مدرسه زنجان در طرح تعالی مدیریت حائز امتیاز ممتاز شدند

محمود شهبازی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: طرح تعالی مدیریت مدارس در استان زنجان همانند سایر استان‌های کشور در دست اجرا است.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه مدارس استان زنجان در سال‌جاری رتبه‌های مطلوبی را کسب کرده است، اضافه کرد: برنامه تعالی چند سالی است که در مدارس استان زنجان دنبال می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: هم‌افزایی جمعی و مشارکت‌های عمومی، نقدهای سازنده و استفاده از ظرفیت‌های اولیا برای بازدهی بیشتر از جمله اهداف اجرای این طرح در مدارس است.

شهبازی با اشاره اینکه 256 مدرسه در سال گذشته تحت پوشش اجرای طرح تعالی مدیریت قرار گرفته است، بیان کرد: 11 مدرسه برتر استان زنجان در این حوزه برای ارزیابی به وزارتخانه آموزش و پرورش معرفی شدند.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه از 11 مدرسه معرفی شده استان زنجان در طرح تعالی مدیریت هشت مدرسه حائز امتیاز ممتاز شدند، بیان کرد: برتری این تعداد مدرسه با توجه به ظرفیت استان زنجان مطلوب است.

وی با اشاره به اینکه زنجان جزو استان‌های برتر در حوزه اجرای طرح تعالی مدیریت است، ادامه داد: این طرح در مدارس متوسطه اول و دوم و مهارتی اجرا شده است.

شهبازی با اشاره به اینکه طرح تعالی مدیریت در 12 محور اجرایی می‌شود، اضافه کرد: این طرح گواهی اهتمام به کیفیت توسط اداره استاندارد ارائه می‌شود.

انتهای پیام/73009/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول