اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

زنجان

استاندار زنجان مطرح کرد

افزایش چند برابری دستاوردهای انقلاب با وجود مشکلات/ ایام دهه فجر به فضای انتخاباتی تبدیل نشود

استاندار زنجان با اشاره به افزایش چند برابری دستاوردهای انقلاب گفت: باید به صورت مستند این دستاوردها در بخش‌های مختلف به مردم ارائه شود.

افزایش چند برابری دستاوردهای انقلاب با وجود مشکلات/ ایام دهه فجر به فضای انتخاباتی تبدیل نشود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فتح‌الله حقیقی ظهر امروز در جلسه شورای راهبری و سیاست‌گذاری 40 سالگی انقلاب اسلامی با اشاره به تدارک برنامه‌های مختلف در دهه فجر برای استان زنجان اظهار کرد: فعالیت‌های خوبی در راستای گرامیداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی انجام شده است.

استاندار زنجان با اشاره به تلاش دشمنان انقلاب اسلامی برای فشار حداکثری به نظام جمهوری اسلامی اضافه کرد: در سال‌های پس از انقلاب آمریکا و همدستانش از هیچ تلاشی برای ورود این فشار کوتاهی نکردند.

وی با اشاره به تهدیدهای نظامی و اقتصادی دشمن در سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اضافه کرد: دشمنان علاوه بر این اقدامات در تلاش برای به زانو در آوردن کشور از طریق تهدید اجتماعی است.

حقیقی با اشاره به افزایش چند برابری دستاوردهای انقلاب عنوان کرد: باید به صورت مستند این دستاوردها در بخش‌های مختلف به مردم ارائه شود.

استاندار زنجان با بیان اینکه کشور ایران در زمینه امید به زندگی رتبه هفتم را دارد، اضافه کرد: کشور رتبه نهم را در انتشار کتاب دارد.

وی با اشاره به اینکه ایران اسلامی رتبه 19 را در زمینه تولید فولاد دارد، افزود: ایران با وجود شیطنت‌ها رتبه 10 در صنعت هواپیمایی را از آن خود کرده است.

 

* نرخ رشد علمی 11 برابر بالاتر از میانگین جهان

حقیقی با اشاره به اینکه ایران 11 برابر از میانگین جهان نرخ رشد علمی بالاتری دارد، اضافه کرد: این جایگاه به سال‌های قبل از انقلاب غیر قابل مقایسه است.

استاندار زنجان نقش هدایت رهبری در نظام اسلامی را بی‌بدیل خواند و افزود: پشتیبانی نظام انقلاب اسلامی توسط مردم مومن و انقلابی از دیگر ظرفیت‌های نظام اسلامی است.

وی با اشاره به تاثیرگذاری ایران اسلامی در معادلات بین‌المللی و منطقه بیان کرد: با توجه به این جایگاه امکان حذف ایران از معادلات جهانی وجود ندارد.

حقیقی با اشاره به وجود مشکلات متعدد در کشور تصریح کرد: اما این بدان معنا نیست که انضباط کلامی و رفتاری نداشته باشیم و رسانه‌های معاند از این موضوع سوء استفاده کنند.

استاندار زنجان با اشاره به لزوم تبدیل شدن مردم به ید واحد در کشور بیان کرد: باید با وجود همه اختلافات و اعتقادات متفاوت در مقابل دشمن به صورت واحد عمل کنیم.

وی بر لزوم عدم استفاده انتخاباتی از فضای دهه فجر انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: این بستر باید به محلی برای معرفی دستاوردها و ارتقای وحدت و ایجاد امیدواری در جامعه تبدیل شود.

حقیقی با اشاره به گزارش‌دهی توفقیات نظام اسلامی اضافه کرد: از ظرفیت هنرمندان و جوانان استان در برنامه‌ها استفاده شود.

انتهای پیام/73009/ق40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول