اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

آذربایجان شرقی

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز:

بیش از 68 درصد از خاموشی‌ روشنایی‌های معابر تبریز رفع شده است

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: در سال 97 بیش از 68 درصد از خاموشی‌ روشنایی‌های معابر رفع شده است.

بیش از 68 درصد از خاموشی‌ روشنایی‌های معابر تبریز رفع شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، عادل کاظمی با اشاره به لزوم یکسان‌سازی روشنایی معابر با مبلمان شهری، اظهار داشت: نصب چراغ‌های دکوراتیو در خیابان آبرسان و نصب چراغ‌های ال ای دی در مسیرهای راه‌آهن تا باغ گلستان از جمله اقداماتی است که اخیرا توسط شرکت توزیع نیروی برق تبریز انجام شده است.

وی در خصوص عمده مشکلات روشنایی معابر تبریز بیان کرد: به هم خوردگی مکرر تنظیم ساعت فرمان‌های نجومی به دلیل فرسودگی و عمر بالای آنها، پوسیدگی پایه‌های فلزی دفنی، کثیف بودن چراغ‌های روشنایی و کاهش شدت نور، قرار گرفتن پایه‌ها در بین اشجار و باز شدن دریچه‌های فلزی روشنایی معابر توسط افراد غیر مسوول، از عمده مشکلات روشنایی معابر محسوب می‌شود.

کاظمی با اشاره به تعداد بازدید و سرویس‌دهی روشنایی معابر در سال 97 تشریح کرد: در سال 97 تعداد 22 هزار و 498 اصله بازدید و تعداد 14 هزار و 518 اصله روشنایی معابر سرویس شده است.

وی در خصوص تعداد چراغ‌های نصب شده در سال‌های 96 و 97 گفت: تعداد چراغ‌های نصب شده در سال 96، 4 هزار و 936 اصله و در سال 97، 2 هزار و 549 اصله، توسط همکاران این شرکت در سطح شهر تبریز نصب شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز با تاکید بر زمان روشن بودن سیستم روشنایی معابر خاطرنشان ساخت: تنظیم زمان روشن و خاموش شدن چراغ‌های معابر، 15 دقیقه بعد از غروب آفتاب و 15 دقیقه قبل از طلوع آفتاب است.

همچنین وی بیان کرد: در فاز دو شهر جدید سهند به طول 11 کیلومتر از کابل خودنگهدار برای تامین روشنایی معابر آن منطقه استفاده شده است.

وی اضافه کرد: یکی از پروژه‌های معضل‌دار روشنایی معابر، پوسیدگی پایه‌های فلزی مسیر دروازه تهران بوده است که فاز اول پروژه اجرا شده و پایه‌های پوسیده تعویض شده و فاز دوم پروژه از کندرود تا پلیس راه در مرحله تامین اعتبار است.

انتهای پیام/60001/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول