اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سمنان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سمنان خبر داد

اجرای بیش از یک‌هزار برنامه به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب در سمنان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان از اجرای بیش از یک‌هزار برنامه به مناسبت ایام‌الله دهه فجر در این استان خبر داد.

اجرای بیش از یک‌هزار برنامه به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامرضا قندهاری صبح امروز در نشست خبری اصحاب رسانه با مسؤولان تخصصی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با اشاره به تلاش دشمنان برای ناکارآمد جلوه دادن نظام اسلامی، اظهار کرد: وظیفه ما در این برهه، پاسخ به هجمه‌های دشمنان و تبیین درست دستاوردهای انقلاب است.

وی با اشاره به گذشت 40 سال از عمر بابرکت انقلاب اسلامی، بیان کرد: دشمنان طی این مدت سعی کردند با سیاه‌نمایی دستاوردهای انقلاب را نادیده بگیرند؛ اما انقلاب همچنان مقتدرانه سر مواضع خود ایستاده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان تصریح کرد: مشکلات اقتصادی و بیکاری قابل‌انکار نیستند؛ اما سیاه‌نمایی دشمنان هم قابل‌پذیرش نیست.

قندهاری با اشاره به برگزاری جلسات متعدد با حضور مسؤولان چهارگانه برای اجرای هرچه بهتر برنامه‌های 40 سالگی انقلاب اسلامی، اضافه کرد: بیش از 301 نیروی انسانی در این جلسات حضور یافتند.

وی با اشاره به برگزاری برنامه‌های تعیین‌شده در ایام پیش‌رو، گفت: برپایی نمایشگاه دستاوردهای حوزه اقتصادی و نمایشگاه توانمندی بانوان در ایام‌الله دهه فجر از برنامه‌های این ایام است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان اظهار کرد: اجرای نمایش خیابانی، پرده‌خوانی در مدارس، اجرای گروه سرود 300 نفره در دوازدهم بهمن‌ماه در مصلاهای شهرهای شاهرود و سمنان و نورافشانی در شب 22 بهمن‌ماه از برنامه‌های مهم این ایام است.

قندهاری با بیان اینکه هم‌زمان با سالروز ورود امام راحل به کشور رژه موتورسواران برگزار و زنگ انقلاب نیز سیزدهم بهمن‌ماه در مدارس نواخته می‌شود، افزود: همچنین هم‌زمان با یکم بهمن‌ماه مراسم ویژه این ماه در مساجد آغاز می‌شود و تا پایان 22 بهمن‌ماه ادامه دارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان از اجرای بیش از یک‌هزار برنامه و پروژه عمرانی در این ایام در استان خبر داد و گفت: افتتاح پروژه‌های عمرانی از 13 بهمن‌ماه آغاز می‌شود.

قندهاری با اشاره به تقارن شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) با آیین‌های ویژه انقلاب، تصریح کرد: به‌منظور گرامیداشت ایام فاطمیه برنامه‌های این روزها اجرا و درب و دیوار به پارچه‌های مشکی مزین خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌های امسال با حفظ حرمت فاطمیه با شکوه بیشتری اجرا خواهد شد و راهپیمایی امسال نیز بی‌سابقه خواهد بود.

به گزارش فارس؛ اجرای گروه سرود 40 هزار نفری در روز 22 بهمن‌ماه در مصلاهای سراسر کشور از مهم‌ترین برنامه‌های سراسری است.

انتهای پیام/74034/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول