اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

جمالی در تذکر شفاهی:

دریافتی بازنشستگان را در لایحه بودجه 98 ترمیم کنید

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی لایحه بودجه 98 در کمیسیون تلفیق خواستار ترمیم دریافتی بازنشستگان شد.

دریافتی بازنشستگان را در لایحه بودجه 98 ترمیم کنید

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، منوچهر جمالی سوسفی نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی در صحن علنی مجلس گفت: از وزیر اقتصاد می‌خواهم تا تعیین تکلیف واحدهای تولیدی و صنعتی امیرمنصور آریا که بابت دریافت تسهیلات بانک ملی  هم اکنون در تملک بانک ملی است و نه به بخش خصوصی واگذار شده و نه به طور کامل فعال است، تعیین تکلیف شود.

وی  از محمد شریعتمداری وزیر تعاون خواست واحدهای کفش و چرم در روستای گنجه در شهرستان رودبار که سال‌هاست فقط به آئینه دق مردم تبدیل شده است و حتی خود حضرتعالی از آنجا بازدید کردید از این وزارتخانه می‌خواهم برای واگذاری بخش خصوصی حداکثر تلاش‌ها برای تعیین تکلیف هر چه سریع‌تر آن انجام شود.

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی  از اسلامی وزیر راه و شهرسازی تشکر کرد و افزود: بابت آسفالت و کارهای انجام شده در روستاهای رودبار تشکر می‌کنم ضمن اینکه در خصوص جابجایی ایست و بازرسی که عملیات اجرایی آن شروع شده تشکر می‌کنم ضمن اینکه امیدوارم هر چه زودتر جابجایی عوارضی همزمان با این کار هم انجام شود.

جمالی  به رضا رحمانی وزیر صنعت معدن و تجارت تذکر داد وگفت:‌واگذاری معدن بخش سنگرود به بخش خصوصی که نیاز است با دستور وزیر انجام شود هر چه سریع‌تر اجرایی شود ضمن اینکه بهتر است در مورد دریافتی بازنشستگان در سال آینده اقدامات لازم برای ترمیم آن صورت گیرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول