اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فارس

امام‌جمعه اقلید تاکید کرد

لزوم تفهیم و انتقال ارزش‌های انقلاب و نظام به نسل جوان

امام‌جمعه اقلید با بیان اینکه همه ما در برابر فکر و اندیشه دانش‌آموزان مسئولیم، بر لزوم تلاش برای تفهیم و انتقال ارزش‌های انقلاب و نظام به نسل جوان تأکید کرد.

لزوم تفهیم و انتقال ارزش‌های انقلاب و نظام به نسل جوان

به گزارش خبرگزاری فارس از اقلید، حجت‌الاسلام محمدصادق طالبی عصر امروز در جلسه شورای آموزش‌وپرورش این شهرستان که با حضور فرماندار، بخشداران، مدیر و معاونان آموزش‌وپرورش، اعضای شورای اسلامی شهر اقلید، برخی از مسؤولان شهرستانی، نمایندگان انجمن اولیا و مربیان و نیز مدیران در سالن اجتماعات اداره آموزش‌وپرورش اقلید برگزار شد، فرارسیدن ایام فاطمیه را تسلیت گفت.

وی با بیان اینکه همه در برابر فکر و اندیشه دانش آموزان مسؤولیت داریم، تصریح کرد: مملکت ما در اعتقاد و باور دینی چیزی کم ندارد.

طالبی با بیان اینکه باید بکوشیم تا این عقیده و باورها را تکمیل و تحکیم کنیم، افزود: مدیران، معلمان و اساتید باید در راستای فرهنگ ناب محمدی (ص) و آشنا کردن نوجوانان و جوانان کشور با معارف دینی تلاش و همت کنند.

امام‌جمعه اقلید از نظام و انقلاب اسلامی و خون‌های بسیاری که برای پیروزی، تثبیت و بقای آن ریخته شد، سخن گفت و عنوان داشت: آرمان‌ها و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی باید به‌خوبی و دقیق و جامع به دانش آموزان و دانشجویان تفهیم و منتقل شود.

وی در پایان سخنان خود این امور را وظایف سنگینی خواند و همت و مسؤولیت پذیری بیش‌ازپیش مسؤولان و مردم، نخبگان و صاحب‌نظران و... را خواستار شد.

در ادامه این جلسه فرماندار اقلید بیان داشت: دانش آموزان آینده‌سازان مملکت بوده و ما امانت‌دار هستیم ازاین‌رو باید در راستای حفظ و ترقی و تکامل آن‌ها بکوشیم.

خلیل بزرگی از اهمیت شوراهای آموزش‌وپرورش سخن گفت و با تأکید بر لزوم علم، تقوا و دانش اعضای آن، کمک و همراهی با این شوراها و تقویت آن‌ها برای پیمودن مسیر حرکت با جدیت را امری لازم و ضروری دانست.

سپس رئیس شورای اسلامی شهر اقلید گفت: اگر فرهنگ درست شود درراه اعتلای کشور قدم برداشته می‌شود.

کاووس درویشی بهلولی تصریح کرد: نگاه و باور شورای اسلامی شهر اقلید بر این است که هزینه کردن در آموزش‌وپرورش، سرمایه‌گذاری برای آینده کشور است لذا از هیچ کمکی در این راستا کوتاهی نمی‌کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول