اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تهران

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) قرچک مطرح کرد

لزوم ترویج فرهنگ زکات در قرچک

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان قرچک گفت: مبحث زکات در شهرستان قرچک بسیار کمرنگ و فراموش‌شده است و با توجه به ارزش آن در جامعه باید تمام تلاش خود را به‌کار ببندیم تا اصل و کمیته ترویج زکات که با حضور اعضا و متعهدین معین در شهرستان احیا شود.

لزوم ترویج فرهنگ زکات در قرچک

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، محمدرضا غضنفری مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) و دبیر شورای زکات شهرستان قرچک پیش‌ازظهر سه‌شنبه در پنجمین جلسه شورای زکات شهرستان قرچک با حضور امام‌جمعه، بخشدار مرکزی، رئیس آموزش‌وپرورش و سایر مسؤولان در دفتر امام‌جمعه برگزار شد، در راستای احیای فرهنگ زکات بین کشاورزان و متمکنین و جمعی از کشاورزان، اظهار داشت: فرهنگ زکات در جامعه به‌خصوص در بین کشاورزان باید ترویج پیدا کند و این فرهنگ‌سازی نیازمند همکاری همه دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان است.

وی به موضوعات زکات و ضرورت احیای آن به دلیل شرایط امروز محرومین و افزایش زکات اشاره کرد و افزود: زکات در زندگی روزمره ما از اهمیت خاصی برخوردار است و انواع زکات و نحوه استفاده آن همچنین تأثیر آن بر زندگی فراوان می‌شود.

این مسؤول بیان داشت: مبحث زکات در شهرستان قرچک بسیار کمرنگ و فراموش‌شده است و با توجه به ارزش آن در جامعه باید تمام تلاش خود را به‌کار ببندیم تا اصل و کمیته ترویج زکات که با حضور اعضا و متعهدین معین در شهرستان احیا شود.

وی تصریح کرد: امروز کشاورزان  از ارزش و تأثیر زکات در بهبود وضعیت محصول و درآمدی خود غافل هستند و مردم باید ازآنچه خداوند به آن‌ها عنایت کرده است، در راه خدا احسان کنند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان قرچک خاطرنشان کرد: درآمد حاصل از زکات، فطریه و کفاره در ده‌ماهه نخست سال جاری حدود ۲۳۲ میلیون ریال است که در جهت کمک به نیازمند و محرومین هزینه شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، ششمین جلسه شورای زکات شهرستان دو هفته دیگر دریکی از روستاهای شهرستان با حضور اعضا و کشاورزان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/پ/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول