اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

خراسان رضوی

خبرهایی از مشهد و شهرستان‌های خراسان رضوی

4 سوله تولید دارو با عنوان طب اسلامی در مشهد پلمب شد/ 45 پست خالی پرستاری در بیمارستان ولی‌عصر بردسکن

در بسته خبری امشب مشهد و شهرستان‌های خراسان رضوی اخباری از جمله پلمپ 4 سوله تولید دارو با عنوان طب اسلامی در مشهد، بیمارستان ولی‌عصر بردسکن 45 پست خالی پرستار دارد و کشف یک کیلوگرم شیشه در بردسکن منتشر شده است.

4 سوله تولید دارو با عنوان طب اسلامی در مشهد پلمب شد/ 45 پست خالی پرستاری در بیمارستان ولی‌عصر بردسکن

به گزارش خبرگزاری فارس از خراسان رضوی، در بسته خبری امشب مشهد و شهرستان‌های خراسان رضوی اخباری از جمله  پلمپ 4 سوله تولید دارو با عنوان طب اسلامی در مشهد، بیمارستان ولی‌عصر بردسکن  45 پست خالی پرستار دارد و کشف یک کیلوگرم شیشه در بردسکن منتشر شده است.

 پلمپ 4 سوله تولید دارو با عنوان طب اسلامی در مشهد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد امروز در دومین مجمع سلامت کاشمر که با حضور مسؤولان، خیرین و فعالان اجتماعی حوزه سلامت در مرکز آموزشی رفاهی فرهنگیان این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: اگرچه قبل از انقلاب در شهری مثل کاشمر پزشک ایرانی نبود و کادر درمانی بسیار کمبود داشت، اما در چهار دهه گذشته با برنامه‌ریزی‌های صحیحی که در حوزه سلامت و در بخش تربیت نیروی انسانی، توسعه فضاهای فیزیکی و عمرانی و تجهیزات حوزه سلامت انجام‌شده، باعث شده که نیازهای مردم برای درمان بدون مراجعه به مرکز استان انجام شود.

محمدرضا دارابی توسعه فضاهای بیمارستانی، ایجاد مرکز سرطان‌شناسی، ساخت بلوک زایمانی، توسعه تخت‌های بیمارستانی و ارتقای تجهیزات پزشکی را ازجمله اقدامات انجام‌شده در حوزه سلامت در سال‌های اخیر در کاشمر عنوان کرد و ادامه داد: فراهم کردن این زیرساخت‌ها و تأمین امکانات پزشکی و درمانی تنها به این دلیل است که مردم در محیط‌های محلی خودشان تحت درمان و استفاده از امکانات سلامت قرار گیرند.

وی با بیان اینکه زمانی که مردم در محیط زندگی خودشان تحت درمان قرار می‌گیرند، اطمینان خاطری در آن‌ها ایجاد می‌شود، ابراز کرد: درصورتی‌که مردم در محیط زندگی‌شان امکانات لازم را داشته باشند و از خدمات آن بهره‌مند شوند، اعتمادبه‌نفس و ضریب اطمینان در آنان افزایش می‌یابد.

دارابی با اشاره به اینکه خدمتی که امروز به مردم ارائه می‌شود درواقع نتیجه امکاناتی است که توسط خودشان تهیه و تأمین‌شده است، یادآور شد: خوشبختانه در حوزه سلامت طی سال گذشته و امسال موفق به جذب 150 متخصص و توزیع آنان در همه شهرستان‌های استان متناسب با سند آمایش سرزمین و نیازهایی که وجود داشت شده‌ایم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد با تأکید بر اینکه چهار دهه خدمت در حوزه سلامت و فعالیت‌های توسعه‌ای که در این زمینه انجام‌شده، بسیار باارزش است، افزود: با اجرای طرح تحول نظام سلامت از 5 سال گذشته در سطح کشور، خدمات شایانی از قبیل توسعه فضاهای فیزیکی، توسعه تخت‌های بیمارستانی، تجهیزات و خدمات بهداشتی و درمانی انجام‌شده است.

وی با بیان اینکه طرح تحول نظام سلامت با وجود اشکالاتی که دارد، خدمات قابل قبولی به مردم مناطق محروم و کم برخوردار داشته است، اظهار کرد: اگر چه فعالیت خیرین در حوزه سلامت از سال‌های دور وجود داشته است، اما با این شیوه‌ای که در سال‌های اخیر مورد توجه قرارگرفته، در هیچ دولتی وجود نداشته که اجتماعی کردن سلامت مورد توجه قرار گیرد.

دارابی با اشاره به اینکه ایجاد معاونت اجتماعی و اجتماعی کردن سلامت با این انگیزه که امروزه سلامت یک امر درون‌سازمانی نیست، خاطرنشان کرد: 75 درصد مؤلفه‌های اجتماعی تأثیرگذار بر سلامت در اجتماع و 25 درصد آن در حوزه بهداشت و درمان است که می‌توان برای آن برنامه‌ریزی کرد به همین خاطر امروزه بایستی اجتماع از خانواده تا جامعه و تمام نهادهای دولتی و خیرین، واقفان، سهم خودشان را در سلامت ادا کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد ایجاد معاونت‌های اجتماعی در دانشگاه‌های علوم پزشکی و راه‌اندازی مجامع سلامت در سطح شهرستان و استان را در راستای اجرایی کردن سهم دستگاه‌ها و نهادها در حوزه سلامت دانست و ابراز کرد: اگر در قبل از انقلاب تنها 44 درصد زایمان‌ها در بیمارستان‌ها انجام می‌شد، اما امروز با اقدامات و فراهم کردن زیرساخت‌ها 99.5 درصد زایمان‌ها به‌صورت ایمن در بیمارستان‌ها انجام می‌شود.

وی با اشاره به استقرار خانه‌های بهداشت در تمامی روستاها و دسترسی آسان روستائیان به پزشک، بهیار و ماما برای مراقبت‌های اولیه بهداشتی که منجر به ارتقای شاخصه‌های بهداشتی گردیده است، یادآور شد: با فراهم شدن این امکانات و حضور نیروهای بهداشتی و درمانی که منجر به افزایش آگاهی مردم شده، شاهد ارتقای شاخصه‌ها درزمینهٔ زایمان‌های ایمن و طبیعی، کاهش مرگ مادران باردار، کاهش مرگ نوزادان و کاهش مرگ کودکان زیر 5 سال هستیم.

دارابی با تأکید بر ضرورت فرهنگ‌سازی در حوزه سلامت در راستای ارتقای شاخصه‌های بهداشتی و درمانی گفت: متأسفانه صداوسیما، رسانه‌های کشوری و محلی سهم خودشان را در  حوزه سلامت ضعیف ادا کردند، بنابراین انتظار می‌رود صداوسیما به‌عنوان قدرت فرهنگ‌سازی در راستای فرهنگ‌سازی در حوزه سلامت اقدامات اثرگذاری انجام دهد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به اینکه برای اجرای سند توسعه سلامت استان و سند پیشگیری از بیماری‌های غیر واگیردار نیازمند مشارکت جمعی هستیم، افزود: در حوزه سلامت باید همه دستگاه‌ها و نهادها، مردم و خیرین با مشارکتی که انجام می‌دهند سهم خودشان را ادا کنند تا با استمرار  این روند بتوانیم سلامت مردم جامعه را ارتقا دهیم.

وی بابیان اینکه در سایه فعالیت 62 انجمن و سازمان مردم‌نهاد خراسان رضوی در حوزه سلامت، شاخصه‌های بهداشتی این استان ارتقا یافته است، بیان کرد: برای اینکه بتوانیم بار بیماری‌ها را کاهش دهیم نیاز به فرهنگ‌سازی داریم تا مردم بدانند باید چه‌کار و اقدامی انجام دهند تا گرفتار بیماری نشوند.

دارابی بر تقویت انجمن‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد و حمایت از خیرین حوزه سلامت که نقش مهمی در کاهش بار بیماری‌های غیر واگیردارند، تأکید کرد و ادامه داد: باوجود همه فعالیت‌ها و تلاش‌هایی که در حوزه سلامت و ارتقای خدمات بهداشت و درمان انجام‌شده، متأسفانه عده‌ای ناعالمانه و عامدانه به‌عنوان مداخله‌گران حوزه سلامت، سلامت مردم را تهدید می‌کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به پلمب چهار سوله تولید داروهایی تحت عنوان طب اسلامی در مشهد در هفته گذشته خاطرنشان کرد: این داروها در شرایط بد بهداشتی و توسط 14 افغانی تولید می‌شد و به خورد مردم داده می‌شد.

وی بابیان اینکه اسلام واژه‌ای است که در بیش از 14 قرن خون‌های بسیاری به‌پای آن ریخته شده است و امروزه به دست ما رسیده، اما عده‌ای از این نام سوءاستفاده  می‌کنند، ادامه داد: اگرچه در سه جلسه مهم امام‌جمعه مشهد اعلام کرد که چیزی به‌عنوان طب اسلامی نداریم، اما ضرورت دارد برای جلوگیری از این انحراف علما با این پدیده مقابله کنند.

دارابی با اشاره به اینکه حدود یک دهه است که در دانشگاه علوم پزشکی مشهد طب سنتی و ایرانی به شکل دانشگاهی تدریس می‌شود، گفت: آنچه تحت عنوان طب سنتی و ایرانی در این دانشگاه تدریس می‌شود درواقع متونی است که به شکل دانشگاهی در اختیار ما قرارگرفته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد با تأکید بر اینکه در اسلام برای اینکه بیمار نشویم توصیه‌های عدیده‌ای داریم، اما هرگز طبابت در اسلام ریشه ندارد، یادآور شد: امروزه باوجود فعالیت‌هایی که در حوزه سلامت برای ارتقای سلامتی مردم می‌شود، عده‌ای تحت عنوان طب اسلامی سلامت مردم را هدف قراردادند.

دغدغه خانواده شهدا و ایثارگران اشتغال است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در جمع خبرنگاران گفت:در یک جمع‌بندی کلی از سفرهای استانی، بیشترین دغدغه و مشکلات پیش روی خانواده‌های شاهد و ایثارگر رسیدگی به وضعیت اشتغال، ساماندهی گلزار شهدا، درمان و کمسیون پزشکی بود که توسط این خانواده‌ها عنوان می‌شد.

حجت‌الاسلام حسین معصومی افزود: بیش از 5 هزار متقاضی اشتغال در خانواده شهدا و ایثارگر در خراسان رضوی وجود دارد که امیدواریم دولت با قولی که برای پیگیری بحث اشتغال داده است  مشکلات بیکاری در جامعه به ویژه جامعه ایثارگر و شاهد را حل کند.

وی ادامه داد: از نکات قابل توجه در داورزن که از سوی رزمندگان دفاع مقدس مطرح شد، از کم‌توجهی به این قشر گله‌مند بودند و با وجود اینکه این مشکل مربوط به بنیاد شهید نبود راهنمایی‌های لازم به آن‌ها انجام گرفت.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی مشکلات اساسی جامعه جانباز و شاهد را در 5 بخش تقسیم کرده و گفت: در هر سفر خانواده جانبازان و شاهد در دیدار چهره به چهره با مدیران بخش‌های درمان، تعاون، حقوق، بیمه، فرهنگی و مدیرکل مشکلات خود را بیان می‌کردند تا در صورت امکان حل و یا پیگیری‌های لازم انجام شود.

معصومی ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا گفت:از ابتدای انقلاب، تفکر و رویکرد دشمن نابودی انقلاب بود و تلاش می‌کرد نگذارد انقلاب رشد کند.

وی گفت: توطئه دشمنان اسلام و انقلاب در ترکمن صحرا، قشم، سیستان،کردستان و طبس که در محلی به نام دلتا انجام می‌گرفت و در نهایت به جنگ هشت ساله ختم شد، خباثت دشمن را نشان می‌دهد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی افزود: در کتاب دلتا آمده است، نظامیان آمریکایی چندین ماه در منطقه دلتا مأموریت آموزشی داشتند تا حمله گسترده‌ای را بر علیه مردم ایران شکل دهند، حتی سربازی که برای ازدواجش مرخصی گرفته بود توسط نیروهای خودی به قتل رسید تا عملیات لو نرود، اما شن‌های طبس از طرف خدا ماموریت یافتند تا یکبار دیگر دست معجزه‌گر وهدایت الهی در پشتیبانی از انقلاب اسلامی، روشن و آشکار شود.

معصومی خاطرنشان کرد: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی، در هشت سال دفاع مقدس با خون خود از آرمان‌های امام، انقلاب و اسلام ناب محمدی دفاع کردند.

بیش از 50 درصد املاک کاشمر موقوفه است

فرماندار کاشمر در دومین مجمع سلامت کاشمر که با حضور رئیس و معاونین دانشگاه‌های علوم پزشکی مشهد، مسؤولان، خیرین و فعالان اجتماعی حوزه سلامت کاشمر در مرکز آموزشی رفاهی فرهنگیان این شهرستان برگزار شد، گفت: اجرای طرح تحول نظام سلامت یکی از  مهم‌ترین اقدامات دولت در خدمات‌رسانی به آحاد مختلف مردم جامعه بود به‌طوری‌که با مروری به آمار فعالیت‌ها و اقدامات انجام‌شده در این حوزه به‌طور کامل این اقدام ارزشمند را درک می‌کنیم.

محمدعلی نبی‌پور افزایش 25 هزار تخت بیمارستانی، اجرای هتلینگ بیمارستان، کاهش هزینه‌های بیماران، تأمین دارو حضور پزشکان متخصص را از مزایای اجرای این طرح عنوان و ابراز کرد: در حوزه فعالیت‌های عمرانی نیز طی این سال‌ها بیش از 20 هزار میلیارد تومان هزینه شده است.

وی با بیان اینکه امروز در سایه اجرای طرح تحول نظام سلامت شاهد حضور پزشکان متخصص در رشته‌های مختلف در شهرستان هستیم، اظهار کرد: امیدواریم با تجهیز مرکز سرطان‌شناسی کاشمر شاهد ارائه خدمات در این مرکز باشیم.

فرماندار کاشمر با اشاره به اینکه باید تلاش کنیم با برنامه‌ریزی و حمایت‌های همه‌جانبه از این طرح، اجازه ندهیم این طرح زمین‌گیر شود، یادآور شد: این طرح در حقیقت برای آرامش خاطر مردم اجرا شده است و امیدواریم نقاط ضعف هر چه زودتر کارشناسی و اصلاح شود.

وی بابیان اینکه کاشمر سابقه درخشانی در حوزه کار خیر و کمک کردن دارد، خاطر نشان کرد: باعث افتخار است که امروز اعلام کنیم بیش از 50 درصد از املاک کاشمر موقوفه است.

نبی‌پور با تأکید بر ضرورت جهت‌دهی کمک‌های خیرین و اولویت‌بندی نیازهای حوزه سلامت افزود: کمک 150 میلیارد ریالی خیرین کاشمری به حوزه سلامت طی 5 سال فعالیت مجمع خیرین سلامت نشان از توجه و دغدغه مردم این خطه به انجام کارهای خیر و خداپسندانه است.

فرماندار کاشمر با اشاره به اینکه مدل نگاه خیرین به موضوعات جامعه باید عمیق و دوراندیشانه باشد، ابراز کرد: ماه گذشته با اقدام خداپسندانه یکی از خیرین کاشمری شاهد تأمین روشنایی در یکی از جاده‌های روستایی این شهرستان به‌منظور جلوگیری از تصادفات بودیم.

بیمارستان ولی‌عصر بردسکن  45 پست خالی پرستار دارد

مدیرپرستاری بیمارستان ولی‌عصر بردسکن  در جمع خبرنگاران گفت: 15 ماه است که کارانه پرستاران این شهرستان پرداخت نشده است.

مرضیه حاجی‌نژاد اظهار کرد: بیمارستان ولی‌عصر بردسکن 140 پرستار در بخش‌های مختلف دارد که 70 درصد آن‌ها طرحی و تنها 30 درصد آن‌ها جزو پرستاران استخدامی هستند.

 وی به کمبود پرستار اشاره کرد و گفت: به ازای هر تخت باید 2.1 درصد  پرستار وجود داشته باشد که این شاخص در بردسکن کمتر از یک درصد است.

حاجی‌نژاد افزود: بیمارستان ولی‌عصر بردسکن  45 پست خالی پرستار دارد و این کمبود با پرستاران طرحی تامین شده است که متاسفانه برخی از پرستاران طرحی در حوزه آموزش ضعف دارند.

 مدیر پرستاری  بیمارستان ولی‌عصر بردسکن با بیان اینکه  پرستار نقش تکمیل کننده کار پزشک است اظهار کرد: برخی از پرستاران نقش خود را به خوبی ایفا می‌کنند و بیش از انتظار پزشکان  به بیماران خدمت می‌کنند.

وی افزود: اگر چه در سال جاری تا حدودی مشکل پزشک بیمارستان ولی‌عصر بردسکن مرتفع شده است ولی هنوز در برخی از بخش‌ها  کمبود پزشک متخصص داریم که امید است با پیگیری‌های انجام شده این معضل  رفع شود.

کاشمر از شهرستان‌های پیشرو خراسان رضوی در حوزه خیرین سلامت است

معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در جمع خبرنگاران بابیان اینکه سلامت جسمی، روانی، اجتماعی و معنوی چهار بعد سلامت به شمار می‌رود، گفت: واقعیت این است که بسیاری از بیماری‌های جسمی، روانی، اجتماعی و معنوی خارج از امکانات و اختیارات مجموعه بهداشت و درمان است و به شیوه زندگی و فعالیت سایر سازمان‌ها مربوط می‌شود.

غلامحسن خدایی با اشاره به اینکه بر اساس آمار ارائه شده از سوی وزارت بهداشت 14 درصد افراد بالای 15 سال دچار اختلالات روانی و رفتاری هستند، بیان کرد: زمانی که در جامعه نشاط و اعتماد وجود نداشته باشد و به مردم امید ندهیم و به آن‌ها توجه نکنیم، شاهد بروز اختلالات روانی و رفتاری در افراد هستیم.

وی با تأکید بر اینکه کاشمر با توجه به فعالیت‌های چشمگیر حوزه خیرین سلامت، از شهرستان‌های پیشرو در سطح استان است، خاطرنشان کرد: همدلی و هم‌افزایی که بین مسؤولان، خیرین و مجموعه بهداشت و درمان وجود دارد منجر به تکمیل شدن سه ضلع مثلث و برگزاری دومین مجمع سلامت در این شهرستان شده است.

خدایی یادآور شد: به همان اندازه که برای بقا و زنده ماندن به هوا نیاز داریم، برای بقای خود، نظام و مملکت نیاز به افزایش اعتماد مردم به‌عنوان سرمایه اجتماعی داریم تا به موفقیت‌ها و پیشرفت‌های بیشتری دست یابیم.

کشف یک کیلوگرم شیشه در بردسکن

فرمانده انتظامی بردسکن گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر حین گشت‌زنی در سطح شهر بردسکن به یک دستگاه سواری پژو پارس که دو مرد جوان  سرنشین آن بودند مشکوک شدند که خودرو را به منظور بررسی بیشتر متوقف کردند.

عباس نظافتی تشریح کرد: مأموران پس از کنترل مدارک خودرو در بازرسی دقیق از آن مقدار یک کیلوگرم مواد افیونی از نوع شیشه که به طرز ماهرانه‌ای در بدنه خودرو جاسازی شده بود را کشف و ضبط کردند.

وی اظهار کرد: خودرو توقیف و متهمان جوان پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

پس از 4 سال هنوز المان گلزار شهدای داورزن ساخته نشده است

سرپرست فرمانداری داورزن در در اجتماع باشکوه خانواده‌های شهدا و ایثارگران داورزن گفت: 32 گلزار شهدا در شهرستان داورزن وجود دارد و 15 گلزار شهدا در شهرستان نیازمند بازسازی و ساماندهی است.

علیرضا عبدالهی افزود: گلزار شهدای گمنام داورزن نیز پس  از چهار سال از تدفین دو شهید والامقام، مغفول مانده و المان آن ساخته نشده است.

 موضوع اجتماعی شدن سلامت در  اولویت اصلی قرار دارد

مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر نیز با تقدیر از نگاه خیرخواهانه خیرین و همراهی مسؤولان ادارات و نهادهای شهرستان با مجموعه بهداشت و درمان گفت: خوشبختانه در سایه این همراهی و تعامل در سال‌های اخیر قدم‌های قابل‌توجهی در حوزه سلامت برداشته‌شده است به‌طوری‌که امروز شبکه عظیمی از خیرین سلامت در شهرستان همراه این مجموعه هستند.

محمدجواد یزدانی بابیان اینکه در سال‌های اخیر با کمک خیرین خاطرات به‌یادماندنی خوبی در حوزه بهداشت و درمان ثبت و به یادگار باقی‌مانده است افزود: با راه‌اندازی بخش آی سی یو در شهرستان شاهد نجات جان بیماران و بازگشت مجدد آن‌ها به زندگی بودیم.

وی توسعه بخش دیالیز، احداث مرکز فرهنگی و مسجد در دو بیمارستان کاشمر، کمک به ساخت فضای بخش ام آر آی، کمک به تجهیزات پزشکی را ازجمله فعالیت‌های خیرین در طی سال‌های اخیر در این شهرستان عنوان کرد و گفت: امروز کاشمر در جایگاهی قرار دارد که موضوع اجتماعی شدن سلامت را به‌عنوان  اولویت اصلی قرار داده است.

در ادامه حضور رئیس و معاونین دانشگاه علوم پزشکی مشهد در کاشمر ضمن تجلیل از خیرین و فعالان حوزه سلامت،  مرکز آموزشی آل احمد با 300 متر زیربنا و 300 میلیون تومان هزینه در بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) و کانون سلامت چهارده معصوم(ع) برای خدمات‌رسانی به جمعیت 12 هزارنفری مسکن مهر افتتاح شد.

کشف ۹۴ کیلوگرم تریاک در جاده خواف به مشهد

فرمانده انتظامی خواف در جمع خبرنگاران گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان خواف حین کنترل خودروهای عبوری محور خواف به مشهد به یک دستگاه خودروی کامیون که از استان‌های جنوبی به مقصد مشهد در تردد بود مشکوک و خودرو را به منظور بررسی بیشتر متوقف کردند.

علیرضا حسینعلی‌زاده افزود: مأموران پس از کنترل مدارک راننده خودرو در بازرسی دقیق از این کامیون مقدار ۹۴ کیلوگرم مواد افیونی از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در بدنه خودرو جاسازی شده بود، کشف کردند.

وی با اشاره به دستگیری یک سوداگر مرگ در این زمینه تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

300 شهید منتسب به داورزن هستند

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران داورزن در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مردم این شهرستان دارای طبعی بلند و توقعی بسیار پایین هستند و همین ویژگی، از آنان مردمی سخت‌کوش، ولایت‌مدار و شهادت طلب ساخته که در تمامی صحنه‌ها، حضوری فعال و گسترده دارند.

علی نخعی  افزود: داورزن مهد قیام سربداران است و باشتین روستایی است که سربداران از این روستا قیام خود را آغاز کردند، مردان بزرگی از این شهر برخاسته‌اند که علی شریعتی یکی از آنان است.

وی تاکید کرد: روستای مزینان زادگاه شریعتی به تنهایی 57 شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است و این شهادت طلبی مردم شهرستان و منطقه را به اثبات می‌رساند. 

نخعی بیان کرد: تعداد شهدای منتسب به شهرستان بیش از 300 شهید والامقام است که  167 شهید در سطح شهرستان دفن و این شهرستان تعداد 132 جانباز و 5 آزاده تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.

دستگیری عامل توزیع داروهای غیرمجاز در بردسکن

فرمانده انتظامی بردسکن در جمع خبرنگاران گفت: در پی خبری مبنی بر توزیع داروهای غیرمجاز در یکی از واحدهای صنفی شهر بردسکن و با توجه به اهمیت موضوع پیگیری این پرونده در دستور کار پلیس امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.

عباس نظافتی اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت عمومی پس از تحقیقات گسترده، یکی از عاملان اصلی توزیع داروهای غیرمجاز را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه با هماهنگی قضایی این فرد را دستگیر کردند.

وی افزود: مأموران در بازرسی اولیه از محل کسب این متهم ۷۳۰ عدد قرص غیرمجاز را که در بسته‌های چای جاسازی شده بود کشف کردند.

فرمانده انتظامی بردسکن خاطرنشان کرد: با توجه به اثرات مضر مصرف این نوع داروهای غیرمجاز، شهروندان هرگونه مورد مشکوکی را در این راستا مشاهده کردند بلافاصله از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ اطلاع‌رسانی کنند.

انتهای پیام/ 70058

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول