اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بوشهر

رئیس شورا اسلامی شهرستان بوشهر:

نشست مشترک شوراهای اسلامی شهر و روستاهای شهرستان بوشهر برگزار می شود

رئیس شورای اسلامی شهرستان بوشهر گفت: به مناسبت ایام الله دهه فجر نشست مشترک شوراهای اسلامی شهرو روستاهای شهرستان بوشهر در فرمانداری بوشهر برگزار خواهد شد.

نشست مشترک شوراهای اسلامی شهر و روستاهای شهرستان بوشهر برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بوشهر، مهدی بختیاری امروز در جلسه شورای اسلامی شهرستان بوشهر اظهار داشت: اختلاف در شوراها امری طبیعی است و نباید این اختلافات باعث شود در روند کاری شوراها مشکلاتی به وجود آید که مردم را نسبت به نظام هم بدیین کند.

رئیس شورای اسلامی شهرستان بوشهر با بیان اینکه در شوراهای شهرستان بوشهر نیاز به وحدت بیشتری وجود دارد، افزود: اعضای شوراهای شهر و روستا در سطح شهرستان بوشهر باید با صبر و حوصله در کنار هم قرار گیرند و در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با وحدتی که در شوراها ایجاد می کنند زمینه را جهت یاس و ناامیدی دشمنان نظام وانقلاب فراهم سازند.

وی ضمن تشکر از زحمات مسؤولان شهرستان عنوان کرد:  توقع می رفت در بحث اتحاد بیشتر انرژی گذاشته شود تا خدای ناخواسته موجبات نا امیدی اعضا فراهم نشود چراکه چیزی که قابل تحسین است حفظ حرمت‌ها میان مسؤولین بوده که حکم پدر و پسری  را ایفا می‌کند.

بختیاری از مسؤولین خواستار ایجاد وحدت، صمیمت بیشتر به دور از مسائل حاشیه‌ای  شد و ابراز داشت: هیچ چیز در عالم هستی پایدار و استوار نیست پس بهتر است از فرصت‌ها به‌دور از اختلافات به نحو احسنت استفاده گردد تا باقی صالحاتی برای آخرت باشد.


وی عنوان کرد: در آستانه چهلمین پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران هستیم و از شوراهای شهر و روستاها در سطح شهرستان بوشهر درخواست دارم با اتحاد و همدلی زمینه را جهت برگزاری باشکوه‌تر از هر سال این مراسم در ایام الله  دهه‌فجر فراهم آورند.

بختیاری  تصریح کرد: به همین منظور به مناسبت ایام الله دهه فجر نشست مشترک شوراهای اسلامی شهر و روستاهای شهرستان بوشهر در فرمانداری بوشهر برگزار خواهد شد که امید می رود زمینه ساز وحدتی یکپارچه جهت هم‌افزایی بیشتر شوراهای شهر و روستا در سطح شهرستان شده و موجبات تعامل بیشتر شوراها و در نهایت توسعه و پیشرفت شهرستان را فراهم آورد.

رئیس شورای اسلامی شهرستان بوشهر جایگاه فعلی شهرستان بوشهر را خوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: مسؤولین استان و شهرستان بوشهر باید به شهرهای چغادک، خارگ و عالی شهر که همگی شهرستان را تشکیل داده اند توجه بیشتری کنند تا در کشور زبان زد خاص و عام گردد.


در این نشست عبدالرحمان زنگنه بخشدار بخش مرکزی شهرستان بوشهر نیز به ارائه اقدامات صورت گرفته در رفع مشکلات روستاهای بخش مرکزی پرداخت و گفت: تمام تلاش ما بر این است که مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با شکوه هر چه تمام‌تر برگزار شود که در این راستا نیاز است اتاق فکری تشکیل‌شده  و بزودی ستاد دهه‌فجر انقلاب در فرمانداری بوشهر و بخشداری مرکزی شهرستان تشکیل خواهد شد.


حسین سرمشقی روابط عمومی شورای اسلامی شهرستان بوشهر نیز ابراز داشت: شوراهای شهر و روستا در سطح شهرستان بوشهر جهت ایجاد انگیزه و امید در مردم در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی باید دستاوردهای انقلاب در شهرها و روستاهای خود را علنی نمایند و با تحت اختیار گذاشتن آن به اصحاب رسانه زمینه را جهت انعکاس فعالیت‌های صورت گرفته به مردم فراهم آورند.

در این نشست خدارحم فرشبندی، طاهره شمشیری، عبدالخالق برزگرزاده، سیدابراهیم رضوی در خصوص رفع مشکلات سراهی شهر چغادک، پروژه های در حال احداث و استقرار ادارات در عالی شهر، استقرار بانک کشاورزی در روستای چاهکوتاه، مرتفع شدن مشکل محلات جنوبی شهر بوشهر، بودجه و شورای اسلامی استان به بحث و تبادل نظر پرداخته شد.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول