اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

چهارمحال و بختیاری

گزارش فارس از جلسه تودیع و معارفه رئیس صمت چهارمحال و بختیاری

امامی: وضعیت تولید در این استان خوب است/ سرودی: جابه‌جایی مدیران ضعیف بین استان‌ها

آئین تکریم و معارفه رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری و مسؤولان استانی برگزار و در این آئین آماره خیره‌کننده‌ای از وضعیت تولید در استان ارائه شد.

امامی: وضعیت تولید در این استان خوب است/ سرودی: جابه‌جایی مدیران ضعیف بین استان‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، پیش از ظهر امروز آئین تکریم و معارفه رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری با حضور مسؤول استان‌های وزارت صمت و کارکنان این وزارت‌خانه در چهارمحال و بختیاری و در غیاب مسؤولان ارشد استانی برگزار شد.

سیدنعیم امامی در این آئین با بیان اینکه در حال حاضر 800 کارخانه و واحد تولیدی فعال در چهارمحال و بختیاری وجود دارد، گفت: بیش‌ترین صنایع ما در استان بنابر بر مطالعات در شرق استان واقع شده‌اند و این مناطق مستعد رشد و توسعه صنعتی هستند.

رئیس سابق سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: 21 هزار نفر در حوزه صنعت، 79 هزار نفر در حوزه اصناف، و یک‌هزار و  900 در حوزه معادن فعال هستند و با وجود مشکلات و تحریم‌ها وضعیت تولید در این استان وضعیت خوبی را دارا است.

افتتاح پتروشیمی لردگان در شهریورماه سال آتی

وی از افتتاح پتروشیمی لردگان در شهریورماه سال آتی خبر  داد و گفت: این واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری بالغ بر 13 هزار میلیاردتومان با پیشرفت فیزیکی 93 درصد در سال آینده مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد و همچنین فاز دوم فولاد سفیددشت با ظرفیت تولید 800 هزار تُن با پیشرفت فیزیکی 70 درصد اوایل سال آینده افتتاح می‌شود.

امامی اضافه کرد: در راستای حمایت از واحدهای تولیدی کوچک حدود 700 میلیارد تومان از طریق ستاد تسهیل جهت رونق تولید پرداخت شد.

کشف معدن طلا و مس در چهارمحال و بختیاری

رئیس سابق سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه معدن طلا و مس در استان کشف شده است، اظهار کرد: این معادن از سال آینده مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

مسعود سوردی در این آئین با اشاره به اینکه صنایع بزرگی در چهارمحال و بختیاری وجود دارد، گفت: اما با این وجود آمار بیکاران در این استان بسیار بالا است و ایجاد شغل تنها وظیفه سازمان صنعت، معدن و تجارت نیست.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: امروز تنها دغدغه تولیدکنندگان حفظ شرایط موجود تولید با قوانین دست و پاگیر است و تا زمانی که به تولید اهمیت ندهیم هیچ اتفاق مثبتی رخ نمی‌دهد.

وی تأکید کرد: اگر مدیریتی دچار ضعف باشد و عملکرد مطلوبی نداشته باشد او را از استانی به استان دیگر و از میزی به میز دیگر منتقل می‌کنند، اما تنها تولیدکنندگان هستند که در این بین متضرر می‌شود.

سؤال بی‌پاسخ نماینده صنعتگران

سوردی در پایان از زحمات رئیس سابق صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری تمجید کرد.

یکی از حواشی این آئین واکنش نماینده صنعتگران چهارمحال و بختیاری به تعریف و تمجید‌ها از رئیس سابق صنعت، معدن و تجارت چهارمحال وبختیاری بود که به‌صورت خیلی پررنگ در این آیین خودنمایی می‌کرد.

حمید نیکی با مطرح کردن سؤالی گفت: بارها در مراسمات تودیع و معارفه این سؤال را از مسؤولان پرسیده‌ام که اگر مدیری عملکرد قابل قبولی داشته، چرا او را برکنار می‌کنید؟ اگر عملکردش قابل قبول نیست چرا اینقدر دفاع می‌کنید؛ اما این سؤال هیچ وقت پاسخ داده نشد.

انتهای پیام/68026/م

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول