اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

قم

رئیس بنیاد نخبگان استان قم:

پایان‌نامه‌های دانشگاهی به معضلات استان اختصاص پیدا کند

رئیس بنیاد نخبگان استان قم گفت: اگر بخشی از پایان‌نامه‌های دانشگاهی در استان به معضلات قم اختصاص پیدا کند، منبع عظیمی از راهکارها برای حل معضلات استان در اختیار مدیران قرار می‌گیرد.

پایان‌نامه‌های دانشگاهی به معضلات استان اختصاص پیدا کند

محمد محمدرضایی در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به ویژگی‌های استان اظهار کرد: این استان یک استان حوزوی، دانشگاهی و فرهنگی است و حدود چهار هزار دانشجوی دکترا در استان قم داریم.

وی ادامه داد: باید ارتباط تنگاتنگی بین مدیران دانشگاه‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان قم وجود داشته باشد و باید شاهد ارتباط وسیع مدیران این دستگاه‌ها با دانشگاه‌های استان باشیم.

رئیس بنیاد نخبگان استان قم افزود: اگر بخشی از پایان‌نامه‌های دانشگاهی در استان به معضلات قم اختصاص پیدا کند، منبع عظیمی از راهکارها برای حل معضلات استان در اختیار مدیران قرار می‌گیرد.

محمدرضایی با اشاره به لزوم ارتباط بیشتر ادارات استان قم با دانشگاه‌ها اظهار کرد: هر کدام از این اداره‌ها باید یک اتاق فکر داشته باشند و مشکلات خودشان را به دانشگاه‌های استان انتقال بدهند و از دانشگاه‌ها هم راهکار دریافت کنند.

وی خاطرنشان کرد: دانشگاه‌های استان قم انتظار دارند که استانداری عنایت بیشتری به مشکلات دانشگاه‌های قم داشته باشد.

انتهای پیام/78004*30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول