اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

گلستان

مديركل راه وشهرسازی استان گلستان خبر داد

تصویب و ابلاغ طرح جامع 7 شهر استان گلستان در سالجاری

مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان از تصویب و ابلاغ طرح جامع هفت شهر استان توسط شورای عالی شهرسازی و معماری ایران از آغاز سال جاری تاکنون خبر داد.

تصویب و ابلاغ طرح جامع 7 شهر استان گلستان در سالجاری

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، حسین محبوبی اظهار کرد: با تهیه و تصویب طرح‌های جامع و تفضیلی در شهرهای استان به دنبال افزایش کیفیت زندگی و رفاه شهروندان و توسعه شهرهای استان در همه ابعاد هستیم.

وی تصریح کرد: با پیگیری‌های مستمر و تلاش کارشناسان این اداره کل در حوزه شهرسازی و معماری رشد چشمگیری در سال 1397 نسبت به سال‌های گذشته از نظر تصویب طرح‌های جامع و تفضیلی در شهرهای استان داشتیم و این روند ادامه خواهد داشت.

محبوبی ادامه داد: تاکنون و با مصوبات سالجاری طرح‌های جامع 22 شهر استان شامل گرگان، گنبدکاووس، بندرترکمن، آزادشهر، علی‌آبادکتول، رامیان، مراوه‌تپه، دلند، اینچه‌برون، خان‌ببین، گمیشان، کلاله، نگین‌شهر، نوده‌خاندوز، کردکوی، انبارآلوم، فاضل‌آباد، بندرگز، نوکنده، سرخنکلاته، آق‌قلا، سیمین‌شهر از سال 1390 تاکنون در شورای عالی شهرسازی و معماری ایران تصویب و به استان ابلاغ شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان خاطرنشان کرد: با ساماندهی و نظم در روند کمیسیون‌های تخصصی و همچنین تسریع در صدور نتایج درخواست‌های واصله از سوی شهرداری‌ها در زمینه‌های مختلف طرح‌های شهری، اقداماتی بوده که این اداره کل عملیاتی کرده و در صدد افزایش رضایت ارباب رجوع است.

انتهای پیام/2307/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول