اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تهران

فرماندار ورامین:

نرخ بیکاری در ورامین زیر 10درصد است/6 روستا به‌عنوان مرکز گردشگری و بوم گردی معرفی شد

فرماندار ورامین بابیان اینکه نرخ بیکاری در ورامین زیر عدد ۱۰ است، گفت: ورامین پتانسیل خوبی در حوزه گردشگری دارد و 6 روستا به‌عنوان مرکز گردشگری و بوم گردی معرفی شد.

نرخ بیکاری در ورامین زیر 10درصد است/6 روستا به‌عنوان مرکز گردشگری و بوم گردی معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، حسین کاغذلو در جلسه پرسش و پاسخ مسؤولان شهرستان، اظهار داشت: نرخ بیکاری در ورامین زیر عدد ۱۰ است و با توجه به مشکلات موجود در اقتصاد کشور تمام سعی خود را برای رفع مشکلات اقتصادی بکار می‌گیریم و در فرمانداری ستاد تسهیل رفع مشکلات اشتغال تشکیل‌شده و هدف آن بررسی و رفع مشکلات اقتصادی است.

وی گفت: در حوزه گردشگری اقدامات خوبی انجام‌شده و ۶ روستا به‌عنوان مرکز گردشگری و بوم گردی معرفی شد و تمام سعی و تلاش خود را در جهت رفع مشکلات گردشگری انجام خواهیم داد.

فرماندار ورامین بیان داشت: ورامین پتانسیل خوبی در حوزه گردشگری دارد و یکی از آن پتانسیل‌ها کویر ورامین است و در هفته آینده جلسه استانی رفع مشکلات گردشگری ورامین در حوزه معماری برگزار می‌شود.

کاغذلو افزود: احداث پارک بانوان از مصوبات شورای اجتماعی استان تهران است و در سال آینده سالن ورزشی مخصوص بانوان ساخته و در اختیار بانوان قرار می‌گیرد.

پارک بانوان در شهر ورامین احداث می‌شود

ابراهیم شیرکوند رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین نیز در این جلسه اظهار داشت: بحث نظارت بر باشگاه‌های ورزشی در حال انجام است و دستور دادستان شهرستان نیز بر نظارت این اماکن موجود است و برای بازرسی جهت فروش داروهای تقویتی انجام خواهد شد.

وی گفت: ارتباط شهرداری و اداره ورزش و جوانان خوب است و در آینده نزدیک نیز پارک بانوان در شهر احداث خواهد شد.

شیرکوند با تقدیر از تیم داری شهرداری در لیگ برتر والیبال و تکواندو خاطرنشان کرد:  شهرداری ورامین در حال مدیریت دو تیم پرطرفدار در لیگ برتر کشور است و مقام‌های خوبی را هم‌کسب کرده و والیبال شهرداری ورامین نیز در رتبه برتر قرار دارد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین تصریح کرد: در خصوص خانه جوان چالش‌های زیادی داشتیم و بابت خانه جوان هزار متر زمین تخصیص داده شد و زیرسازی و اسکلت آن آماده است.

وی در خصوص ورزش بانوان گفت: در پارک بانوان که سال آینده احداث خواهد شد، پیست مخصوص دوچرخه‌سواری برای بانوان احداث می‌شود.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/پ/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول