اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با بدرقه مردم قدرشناس زنجان

پیکر شهید احمدی پس از 30 سال در کنار همرزمانش آرام گرفت

پیکر مطهر شهید احمدی از شهدای دفاع مقدس که بعد از 30 سال به تازگی در عملیات تفحص، شناسایی شد و به وطن بازگشت، پس از تشییع با شکوه مردم قدرشناس زنجان در کنار همرزمان شهیدش آرام گرفت.

پیکر شهید احمدی پس از 30 سال در کنار همرزمانش آرام گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، از ساعاتی پیش مراسم تشییع پیکر شهید «ازبرعلی احمدی» که پس از 30 سال به وطن بازگشته بود، با حضور جمع کثیری از مردم، خانواده شهدا، فرماندهان ارتش، نماینده ولی فقیه در استان زنجان، فرماندار زنجان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان برگزار شد.

پس از برگزاری مراسم تشییع باشکوه، پیکر شهید «ازبرعلی احمدی» برای خاکسپاری به مزار شهدای پایین منتقل و پیکرهای شهدای زنجانی با حضور خانواده‌های شهدا و جمع کثیری از مردم به خاک سپرده شد.

پس از اقامه نماز بر پیکر شهید «ازبرعلی احمدی» توسط نماینده ولی فقیه در استان زنجان پیکر پاک و مطهر این شهید والامقام در میان حزن و اندوه خانواده معظم شهدا، ایثارگران و رزمندگان دوران دفاع مقدس، مسؤولان و دیگر اقشار مختلف مردم زنجان از مقابل مسجد جامع تشییع و در مزار شهدا پایین در آغوش خاک آرام گرفت.

مراسم بزرگداشت شهید «ازبرعلی احمدی» روز پنج شنبه چهارم بهمن ماه از ساعت 14 تا 16 در مسجد چهارده معصوم(ع) واقع در اسلام آباد برگزار می‌شود.

گفتنی است، شهید احمدی در سال 1344 چشم به جهان گشود و 18 اردیبهشت سال 1366 به خدمت سربازی اعزام و پس از سپری کردن آموزش‌های نظامی از طریق لشگر 16 زرهی تیپ 2 زرهی گردان 251 عازم منطقه غرب و به عنوان سرباز وظیفه مشغول دفاع از میهن اسلامی شد.
وی در تاریخ 29 خردادماه سال 1367 در منطقه مهران بر اثر اصابت ترکش خمپاره به ناحیه پا، بشدت زخمی و در راه اعزام به بیمارستان مورد اصابت گلوله نیروهای بعثی قرار گرفته و مفقود شده بود.

انتهای پیام/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول