اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سمنان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شاهرود تأکید کرد

ثبت و بیان خاطرات دوران انقلاب اسلامی برای نسل جدید

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان شاهرود گفت: خاطرات بسیاری از دوران پیروزی انقلاب اسلامی در این شهرستان وجود دارد که باید ثبت و برای نسل جدید بیان شود.

ثبت و بیان خاطرات دوران انقلاب اسلامی برای نسل جدید

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد حسین‌پور امشب در جمع فرماندهان نظامی و انتظامی و مسؤولان شهرستان شاهرود ضمن گرامیداشت 40 سالگی انقلاب اسلامی اظهار کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان و شهرستان شاهرود از برگزاری این جلسات تخصصی استقبال می‌کند.

وی اضافه کرد: این برنامه در کنار همه برنامه‌های زیبای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب و دهه مبارک فجر، در کنار مردم انقلابی ما که عشقشان را به نظام با هیچ‌چیز عوض نمی‌کنند، برگزار شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان شاهرود با تشکر از همه دست‌اندرکاران برگزاری این برنامه افزود: ما خاطرات بسیاری از دوران انقلاب شاهرود داریم که باید ثبت و بازخوانی و همچنین برای نسل جدید بیان و مکتوب شود.

حسین‌پور بیان کرد: بسیار لازم است که این جلسات تخصصی و ارزشمند برگزار و خاطرات مبارزان ثبت شود که افرادی به این سادگی جنایات دوران طاغوت را تطهیر نکرده و انقلاب الهی را با دوران طاغوت مقایسه نکنند.

وی تصریح کرد: وظیفه همه ما بیان، نوشتن و تشریح این موارد است و باید دین خود را با بیان حوادث قبل از انقلاب و دستاوردهای نظام به مردم و نسل جدید ادا کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان شاهرود با اشاره به خاطره‌ای از روستای گلستان بخش بسطام گفت: در سال 1320 که ظلم بزرگی به مردم می‌کردند و زمین‌های مردم را می‌گرفتند و انحصار در اختیار خان‌ها بود، باعث قیام مردم در این روستا شد.

حسین‌پور خاطرنشان کرد: نیروهای نظامی به روستای گلستان می‌آمدند و مردم را سرکوب می‌کردند و مانع تلاش مردم می‌شدند و در سال 1326 دو نفر بر اثر تیراندازی رژیم ستم‌شاهی به شهادت رسیدند و نمونه‌های این‌چنین در شهرستان شاهرود اتفاق افتاده است.

انتهای پیام/74036/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول