اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

مازندران

صبح امروز اتفاق افتاد؛

جان‌باختن 5 نفر در آمل و اظهارنظرهای متفاوت درباره علت مرگ

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل گفت: پنج مرد صبح امروز در یکی از روستاهای بخش مرکزی آمل جان باختند و یک فرد مصدوم هم به بیمارستان منتقل شد.

جان‌باختن 5 نفر در آمل و اظهارنظرهای متفاوت درباره علت مرگ

حسین نذیری دقایقی قبل در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان آمل، اظهار کرد: پنج مرد در یکی از روستاهای بخش مرکزی این شهرستان جان‌باختن و یک مصدوم هم روانه بیمارستان شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل افزود: این حادثه در یک خانه روستایی واقع در روستای سنگ‌بست ببخش مرکزی آمل اتفاق افتاده است و به وسیله تماس تلفنی همسایگان ساعت 11 و 7 دقیقه صبح با سامانه تلفنی ۱۲۵ مأموران آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل با اشاره به قفل بودن درب منزل و عدم انجام اقدامات لازم توسط همسایگان، تصریح کرد: آتش‌نشانان با باز کردن درب منزل جنازه پنج مرد بی‌جان را از خانه بیرون کشیدند.

این مسؤول یادآور شد: ششمین فرد مسموم شده این حادثه زنده بوده و بلافاصله با حضور مأموران اورژانس 115 به مرکز درمانی و بیمارستانی انتقال داده شد.

رئیس سازمان آرامستان شهداری آمل در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: پس از تماس تلفنی از سوی پلیس آگاهی شهرستان، عوامل سازمان آرامستان به محل حادثه در بخش مرکزی اعزام شدند.

محمد نعمتی افزود: پس از بررسی‌های اولیه پنج جان‌باخته حادثه اهل تهران هستند.

بخشدار مرکزی آمل هم در گفت‌وگو با فارس، بیان کرد: در این حادثه 6 نفر حضور داشتند که یک فرد زنده بوده و به بیمارستان منتقل شد.

زینب سلطانی با اعلام اینکه این افراد اهل تهران بوده و در یک خانه ویلایی در روستای سنگ‌بست سکونت داشتند، تصریح کرد: علت اولیه مرگ افراد گاز گرفتگی و مسمومیت با گاز CO2 اعلام شده است.


علی عباسی مدیرکل پزشکی قانونی مازندران درباره علت فوت این افراد در آمل با اعلام اینکه پس از معاینه درباره علت فوت اظهارنظر می‌کنم، افزود: بدون بررسی اولیه نمی‌توان علت فوت را گازگرفتگی اعلام کرد.
وی اضافه کرد: معاینه این افراد که همگی مرد هستند در دستور کار قرار دارد.
به گزارش فارس در فضای مجازی علت فوت گازگرفتگی اعلام شده است.
بررسی اولیه مشخص شده است که این افراد مسافر و اهل شهرستان آمل نبودند.

انتهای پیام/86012/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول