اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

آذربایجان شرقی

رئیس گروه حمایت از استعدادهای درخشان دانشگاه تبریز خبر داد

پذیرش بدون آزمون دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه تبریز

رئیس گروه حمایت از استعدادهای درخشان دانشگاه تبریز گفت: دانشگاه تبریز، برای سال تحصیلی ۹۹-۱۳۹۸ به صورت بدون آزمون در مقطع کارشناسی ارشد، دانشجو می‌پذیرد.

پذیرش بدون آزمون دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه تبریز

حمید احمدی، امروز در این خصوص در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: بر اساس آیین نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در مقطع کارشناسی ارشد، مصوب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، این دانشگاه در نظر دارد معادل با ۴۰ درصد ظرفیت پذیرش روزانه از طریق کنکور سراسری را به صورت مازاد بر ظرفیت و از طریق سهمیه استعدادهای درخشان، با بررسی سوابق تحصیلی و ارزیابی مدارک پذیرش نماید.

وی تصریح کرد: پذیرش دانشجو در تمام رشته‌ها و گرایش‌های مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه تبریز  به جز رشته زبان های باستانی ایران، که در سال تحصیلی ۹۹-۱۳۹۸ دارای سهمیه پذیرش از طریق کنکور سراسری هستند، از میان دانشجویان و فارغ التحصیلان ممتاز مقطع کارشناسی پیوسته، با لحاظ نمودن شرایط مندرج در شیوه نامه پذیرش، صورت خواهد گرفت.

به گفته وی، حائزین شرایط تا ۵ اسفندماه سال جاری فرصت دارند، ضمن مطالعه فراخوان و شیوه نامه پذیرش از طریق وب سایت گروه حمایت از استعدادهای درخشان دانشگاه تبریز به آدرس dotsa.tabrizu.ac.ir، نسبت به ثبت نام و ارسال مدارک اقدام نمایند.

گزارش فارس حاکی است، دانشگاه تبریز در حال حاضر با داشتن ۸۰۰ عضو هیات علمی و بیش از ۲۴ هزار دانشجو که بیش از ۵۰۰ نفر آنها عضو گروه حمایت از استعدادهای درخشان هستند، یکی از دانشگاه‌های بین‌المللی، سطح یک و برتر کشور است.

انتهای پیام/ 60023 /

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول