اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

قزوین

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خبرداد

صدور بیش از 553 هزار برگ بارنامه در استان قزوین

افشین پیرنون مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قزوین از صدور بیش از 553 هزار بارنامه در 10 ماهۀ سال جاری خبر داد.

صدور بیش از 553 هزار برگ بارنامه در استان قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان، افشین پیرنون با اعلام این خبر گفت: حوزۀ حمل‌ونقل کالا یکی از بخش‌های بزرگ اقتصادی استان قزوین است که فعالیت  بیش از 12 هزار نفر راننده و 9432 دستگاه ناوگان باری در استان قزوین نشان  از اهمیت این بخش می‌دهد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قزوین افزود: طی10 ماهۀ سال جاری بیش از 7.5 میلیون کالا توسط ناوگان باری استان جابجا شده که این میزان افزایش 7.5 درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می‌دهد.

پیرنون در خصوص شرکت‌های فعال در حوزۀ حمل‌ونقل کالای استان گفت: در بخش حمل‌ونقل کالای جاده‌ای استان قزوین تعداد 84  شرکت حمل‌ونقل داخلی و 2 شرکت بین‌المللی، فعالیت دارند و استان دارای یک پایانۀ بار عمومی باربری است و بر اساس آمار کارت هوشمند 9432 دستگاه ناوگان با میانگین عمر 20.8 سال در استان فعال هستند.

وی همچنین در خصوص بارهای صادره از مبدأ استان قزوین به سایر استان‌ها بیان داشت: عمده‌ترین بارهای استان شامل خاک معدنی 14.8 درصد، انواع آجر 6.9 درصد، نوشابه 5.9 درصد، انواع مواد پاک‌کننده 5.2 درصد، میل‌گرد 4.3 درصد بوده است.

پیرنون در خاتمه یادآور شد: رانندگان فعال در حوزه حمل‌ونقل کالا می‌توانند با گزارش‌های ارسالی خود به این اداره کل از بروز هرگونه تخلف مانند دریافت کمیسیون اضافی، عدم پرداخت به‌موقع کرایه رانندگان و سوءاستفاده از کارت هوشمند رانندگان و دیگر تخلفات شرکت‌های حمل‌ونقل جلوگیری نمایند.

پایان پیام/

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول