اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

چهارمحال و بختیاری

در آیین افتتاح موزه عبرت مطرح شد

وظیفه اداره اطلاعات کمک به نظام در تصمیم‌گیری‌ها است

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه وظیفه اداره‌کل اطلاعات کمک به نظام تصمیم‌گیری و نظام سیاسی است، گفت: اطلاعات کشور باید از طریق داده‌های دقیق، به ‌موقع، صریح و به صورت‌مناسب ارائه شوند.

وظیفه اداره اطلاعات کمک به نظام در تصمیم‌گیری‌ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، آیین افتتاح موزه عبرت با حضور نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری، استاندار، مسؤولان استانی و محلی  شامگاه شنبه در مصلای امام خمینی شهرکرد برگزار شد.

حجت‌السلام والمسلمین محمدعلی نکونام در این مراسم با اشاره به اینکه معرفی دستاوردهای پنهان انقلاب اسلامی از وظایف همه جامعه است، گفت: چه چیزی بیشتر از ثمرات درخت چهل ساله انقلاب به دل مؤمنان آرامش می‌دهد، انقلاب اسلامی در راستای آرمان‌های اسلام و قرآن شکل گر فته است.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در حال حاضر جامعه نیاز به 3 موزه دارد، افزود: ابتدا باید در موزه‌ای از وضعیت کشور در همه عرصه‌ها در زمان طاغوت به مردم نشان داده شود، موزه‌ای نیز برای هر روز انقلاب اسلامی نیاز است تا دستاوردهای انقلاب به مردم نشان داده شود.

وی اضافه کرد: مجموعه 8 سال دفاع مقدس به‌عنوان اقدام استثنایی در نظام اسلامی باید در موزه‌ای برای جهانیان به نمایش درآید.

نکونام با بیان اینکه سلامت مدیریت و نظام اسلامی از ضرورت‌های مهم کشور است، ادامه داد: دشمن در تمام لحظات در کمین انقلاب است، باید از درون مواظب وحدت و هم‌دلی آحاد مردم بود.

اقبال عباسی در این مراسم با اشاره به اینکه معنای لغوی امنیت رهایی از خطر، ترس، نگرانی و تهدید است، گفت: بنابر سخنان مقام معظم رهبری امنیت و سلامت است که آخرت را تضمین می‌کند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه وظیفه اداره‌کل اطلاعات کمک به نظام تصمیم‌گیری و نظام سیاسی است، افزود: اطلاعات کشور باید از طریق داده‌های دقیق، به ‌موقع، صریح و به صورت‌مناسب ارائه شوند.

وی با اشاره به اینکه جمع‌آوری اطلاعات درست و تحلیل مناسب به بقای نظام سیاسی و تصمیم‌گیری کشور کمک می‌کند، اضافه کرد: باید همه مردم برای این امر پا پیش نهاده و اداره‌کل اطلاعات را یاری کنند.

انتهای پیام/68027/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول