اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر ورزش خبر داد

افتتاح 750 پروژه ورزشی هم‌ز‌مان با دهه فجر در کشور

وزیر ورزش و جوانان گفت: 750 پروژه ورزشی هم‌زمان با دهه مبارک فجر در کشور افتتاح می‌شود.

افتتاح 750 پروژه ورزشی هم‌ز‌مان با دهه فجر در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از آرادان، مسعود سلطانی‌فر عصر امروز در حاشیه سفر یک‌روزه خود به استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: 750 پروژه ورزشی هم‌زمان با دهه مبارک فجر در کشور افتتاح می‌شود که بیشتر این طرح‌ها و پروژه‌ها به‌صورت نیمه‌تمام از گذشته برجای مانده است.

وی اضافه کرد: با در نظر گرفتن این تعداد طرح‌، تعداد پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی در کشور به سه هزار و 500 می‌رسد که امیدوار داریم این طرح‌ها و پروژه‌ها تا پایان کار این دولت بهره‌برداری شود.

وزیر ورزش و جوانان بیان کرد: 11 پروژه سالن ورزشی سرپوشیده، سالن‌های دوچرخه‌سواری و پیست‌های دوومیدانی سرپوشیده، دو استادیوم ورزشی 15 هزار نفری در زنجان و ارومیه و ... ازجمله طرح‌های آماده بهره‌برداری است.

سلطانی‌فر تصریح کرد: سمنان در ماه‌های گذشته میزبان هیأت دولت و رئیس‌جمهوری بود که این سفر برکات زیادی در بخش ورزش داشته است و اعتبارات خوبی در زمینه‌های مختلف اختصاص یافت.

وی تأکید کرد: سیاست وزارت ورزش و جوانان ترویج ورزش در روستاها و تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام در همه نقاط کشور است و این مهم به‌طور جدی دنبال می‌شود.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: ساخت زمین‌های چمن مصنوعی مینی‌فوتبال در روستاها مانند آنچه امروز در روستاهای آرادان و گرمسار شاهد آن بودیم، از سیاست‌های وزارت ورزش و جوانان محسوب می‌شود.

سلطانی‌فر خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی زمین چمن مصنوعی ایوانکی از امروز آغاز شده و پیمانکار قول ساخت پنج‌‌ماهه این زمین ورزشی را داده است و امیدواریم طی ماه‌های آینده بهره‌برداری شود.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول