اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اردبیل

شهردار اردبیل مطرح کرد:

نوای انقلاب از چهل مسجد شهر طنین انداز می‌شود

شهردار اردبیل از پخش ۴۰ سرود انقلابی از چهل مسجد شهر همزمان با سالروز ورود معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) خبر داد.

نوای انقلاب از چهل مسجد شهر طنین انداز می‌شود

حمید لطف اللهیان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل در تشریح برنامه‌های دهه مبارک فجر امسال اظهار کرد: برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری در دهه مبارک فجر در فرهنگ‌سراها و سطح شهر برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه امسال نیز جشن انقلاب باشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار می‌شود، افزود: به دلیل تقارن ایام الله مبارک فجر با ایام فاطمیه و جهت حفظ حرمت و شان ایام شهادت، برنامه‌های جشن انقلاب بعد از ایام فاطمیه اجرا خواهد شد که زمان و مکان دقیق جشن متعاقباً اعلام می‌شود.

شهردار اردبیل همچنین از فضاسازی محیطی شهر به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد و افزود: المان‌های مناسبتی و بنرهایی با محتوای گرامیداشت دهه فجر در سطح شهر نصب شده است.

لطف اللهیان به پخش سرود از چهل مسجد شهر در لحظه ورود حضرت  امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: در ایام دهه فجر از خانواده رسول ملاقلی پور  کارگردان نامی کشور و فرزند سبلان و خانواده‌های شهدای انقلاب شهرداری تجلیل خواهد شد.

شهردار اردبیل ضمن دعوت از عموم شهروندان برای شرکت در یوم الله دهه فجر گفت: برپایی ایستگاه نقاشی در ۲۲ بهمن، افتتاح پروژه‌های عمرانی و تخفیف در مطالبات و عوارضات شهرداری، انتخاب کارگر و کارمند نمونه شهرداری، از دیگر برنامه‌های فرهنگ‌سراها خواهد بود.

انتهای پیام/3463/416

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول