اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

اختلال آفیس 365 کاربران را در اروپا کلافه کرد

تعدادی از کاربران خدمات تحت وب آفیس 365 و مایکروسافت 365 در اروپا از عدم امکان دسترسی به ایمیل و برخی خدمات دیگر در روز گذشته اظهار نارضایتی کرده اند.

اختلال آفیس 365 کاربران را در اروپا کلافه کرد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از زددی نت، تعدادی از کاربران خدمات تحت وب آفیس 365 و مایکروسافت 365 در اروپا از عدم امکان دسترسی به ایمیل و برخی خدمات دیگر در روز گذشته اظهار نارضایتی کرده اند. مقامات مایکروسافت می گویند در تلاش برای حل این مشکل هستند ولی به دلیل فنی وقوع این مشکل اشاره ای نکرده اند.

بر اساس اطلاعات موجود در شبکه های اجتماعی مشکل یادشده امروز هم ادامه یافته و این امر به افزایش اعتراضات کاربران موجب شده است.

مایکروسافت اولین بار دیروز ساعت 5 صبح به وقت محلی از  بررسی موضوع خبر داد و مدعی شد با انجام برخی به روزرسانی ها شرایط در خدمات مایکروسافت 365 به حالت عادی بازمی گردد. اما با گذشت سه ساعت اختلال ادامه یافت.

برخی منابع مطلع از کارافتادن یکی از Domain Controller های مایکروسافت 365 را عامل مشکل مذکور اعلام کرده اند.

با توجه به استفاده بسیاری از صاحبان مشاغل از خدمات مذکور برای تبادل ایمیل و انجام امور اداری، روند امور در بسیاری از شرکت ها و ادارات مختل شد. برخی کاربران امروز نیز از تداوم پراکنده مشکلات خود برای تبادل ایمیل از طریق مایکروسافت 365 خبر داده اند.

انتهای پیام/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول