اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

همدان

مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان:

ناپدری نشده‌ايم/ موزه رسانه در همدان ايجاد می‌شود

مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در پاسخ به اين مطلب كه اداره كل فرهنگ و ارشاد عنوان «پدر معنوی رسانه‌ها» را دارد و بايد به اين صفت خود توجه بيشتری داشته باشد گفت: ما ناپدری نشديم، رسانه‌ها هم تنی هستند از هر طيف و جريانی كه باشند.

ناپدری نشده‌ايم/ موزه رسانه در همدان ايجاد می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علیرضا درویش‌ن‍ژاد در جلسه هم‌اندیشی مدیران مسوول و سرپرستان رسانه‌های استان همدان با بیان اینکه باید جایگاه رسانه و خبرنگار حفظ شود اظهار کرد: معتقدم باید با حفظ شخصیت و عزت رسانه‌ها مسیر جامعه را به سمت پویایی و رشد پیش برد.

وی برگزاری منظم جلسات هم‌اندیشی با رسانه‌ها را اتفاقی نیک دانست و با ابراز خرسندی از حضور در جمع رسانه‌ها، در پاسخ به دغدغه یکی از مدیران مسوول رسانه با بیان اینکه برخورد برخی ادارات با رسانه‌ها درست نیست گفت: من هم نگرانم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با تأکید بر اینکه درصدد حل این مشکل هستیم، همکاری مدیران مسوول و اهالی رسانه را نیز در این زمینه مثمر ثمر عنوان کرد.

وی ضمن اینکه درخواست شناسنامه‌دار شدن خبرنگاران استقبال کرد، مخاطب‌گرایی و شناخت ذائقه مخاطب را امری بسیار مهم قلمداد کرد و گفت: رسانه‌ها تا زمانی که نسبت به این مهم شناخت پیدا نکنند نمی‌توانند به توفیقات لازم دست یابند.

درویش‌ن‍ژاد از پیگیری حل مشکلات بیمه‌ای خبرنگاران خبر داد و تأکید کرد: مجموعه ارشاد از هیچ تلاشی برای حل مشکلات جامعه رسانه دریغ نمی‌کند چراکه این موضوع جزو اهداف ذاتی ماست.

وی در پاسخ به نظر یکی از مدیران مسوول مبنی بر اینکه خرید نشریات مانند خرید بسیاری از محصولات اساسی باید تضمینی باشد، بر این موضوع مهر تأیید زد و گفت: این موضوع را پیگیری می‌کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در ادامه در پاسخ به نظر یکی دیگر از مدیران رسانه مبنی بر برگزاری شب شعر اهالی رسانه، آن را اتفاقی خوب و فرهنگی دانست و افزود: باید با برگزاری این فضاهای هنری و رمانتیک استفاده فرهنگی لازم را از آن ببریم.

وی از ایجاد موزه رسانه با همکاری شهرداری خبر داد و تصریح کرد: برگزاری جشنواره مطبوعات غرب کشور نیز در برنامه فرهنگی استان قرار دارد و پیگیری‌ها در این زمینه در حال انجام است.

درویش‌نژاد در پایان در پاسخ به یکی از سرپرستان روزنامه مبنی بر اینکه اداره کل فرهنگ و ارشاد عنوان «پدر معنوی رسانه‌ها» را دارد و باید به این صفت خود توجه بیشتری داشته باشد عنوان کرد: ما ناپدری نشدیم، رسانه‌ها هم تنی هستند از هر طیف و جریانی که باشند.

انتهای پیام/ 3140/  20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول