اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری جهان

عرضه اپلیکیشن تازه برای آموزش مهارت های زندگی به کودکان

به تازگی یک برنامه موبایلی به نام سی بیبیز ابداع شده که مهارت های مهم زندگی را به کودکان دبستانی آموزش می دهد.

عرضه اپلیکیشن تازه برای آموزش مهارت های زندگی به کودکان

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از یاهونیوز، به تازگی یک برنامه موبایلی به نام سی بیبیز ابداع شده که مهارت های مهم زندگی را به کودکان دبستانی آموزش می دهد.

برنامه یادشده توسط بی بی سی طراحی شده و آموزش مهارت های زندگی را از طریق تعدادی بازی تعاملی انجام می دهد.

این بازی ها موضوعات مختلفی دارند که از جمله آنها می توان به بهداشت و درمان، مراقبت های درمانی و غیره اشاره کرد. طراحی این بازی ها بر مبنای پیشنهادات مربوط به برنامه های درسی سالانه در کشور انگلیس صورت گرفته است.

برنامه یادشده به رایگان برای بارگذاری عرضه شده و برای کاربران آیفون، گوشی های اندرویدی و محصولات الکترونیک تولیدی آمازون در دسترس است.

چریل تیلور رئیس واحد تولید محتوای بی بی سی برای کودکان در این مورد گفته است: سی بیبیز به بچه ها کمک می کند تا ضمن تفریح و سرگرمی درک بهتری از زندگی پیدا کنند و برای مدرسه رفتن و طی کردن مراحل تحصیلی بعدی بیشتر آماده شوند.

یکی از بازی های جذاب این اپلیکیشن هتل فارچستر نام دارد که به بچه ها امکان می دهد با تکمیل مجموعه ای از چالش ها به مهمانان هتل کمک کنند. از جمله این چالش ها می توان به آماده کردن غذا و انتخاب البسه مناسب برای مهمانان بر مبنای شرایط آب و هوایی و غیره اشاره کرد. نکته جالب اینکه والدین هم امکان بررسی نحوه پیشبرد بازی و میزان موقیت فرزندانشان را خواهند داشت.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول