اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

مجله فارس پلاس

عقده‌گشایی BBC پس از باخت ایران

بنگاه خبرپراکنی بی‌بی‌سی پس از شکست تیم فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا، بار دیگر چهره پنهان شده خود را بروز داد؛ موضوعی که با واکنش‌های زیادی همراه شد.

عقده‌گشایی BBC  پس از باخت ایران

تیم ملی  فوتبال کشورمان پس از درخشش در رقابت‌های گروهی و حذفی جام ملت‌های آسیا2019 امشب نتوانست از سد سامورایی‌ها عبور کند و  با نتیجه 3 بر صفر مغلوب ژاپن شد.

پس از این شکست، بی‌بی‌سی فارسی در اینستاگرامش نوشت: «ادامه چهار دهه ناکامی»؛ عنوانی که واکنش‌های زیادی در فضای مجازی داشت.

 

علی علیزاده کارشناس سیاسی ساکن لندن در این باره نوشت: «مرتب می‌گویند ما بی طرف هستیم اما روی عکس شکست ایران نوشته:  چهار دهه ناکامی، یعنی سن انقلاب. یعنی سن جمهوری اسلامی. نوشته چهاردهه تا مخاطب در ناخودآگاهش کاهش  نظام سیاسی حاکم را مقصر شکست فوتبالی بداند. بی طرف؟ بی بی سی فارسی رسما جنگ روانی است. یک مقر پروپاگاندای ایرانستیز»

* بی بی سی راست می‌گوید!

علی خضریان یکی دیگر از فعالان فضای مجازی هم نوشت: «از هر طرف نگاه می‌کنم این یک فقره را ⁧ بی بی سی⁩ به عنوان رسانه دولتی انگلیس راست می‌گوید!
ایران⁩ چهار دهه است ممالک استعمارگر از جمله الیزابت را ناکام گذاشته و این را هم باید به آنها یادآور شد که ⁧انگلیس⁩ در تاریخ جام ملت‌های اروپا حتی به فینال هم نرفته است!».

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول