اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فارس

معاون قضایی رئیس کل استان فارس:

کاهش 97 درصدی آمار زندانیان مهریه در استان فارس

معاون قضایی رئیس کل و رئیس شوراهای حل اختلاف استان فارس از کاهش 97 درصدی آمار زندانیان مهریه شوراهای حل اختلاف در استان خبر داد.

 کاهش 97 درصدی آمار زندانیان مهریه در استان فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از دادگستری فارس، حجت‌الاسلام سید عبدالمهدی موسوی اظهار داشت: در راستای اجرای  بخشنامه ریاست معظم قوه قضائیه مبنی بر فراهم کردن زمینه آزادی زندانیان مهریه، با پیگری‌ها و اقدامات انجام شده، آمار زندانیان مهریه شوراهای حل اختلاف استان فارس از 457 نفر در شهریور ماه امسال به 14 نفر در دی ماه کاهش یافته است.

وی گفت: با توجه به افزایش نامتعارف قیمت سکه در ماه‌های اخیر شاهد افزایش زندانیان مهریه در استان فارس بودیم که پیرو بخشنامه ریاست معظم قوه قضائیه مبنی بر ارائه تسهیلات لازم برای جلوگیری از در حبس ماندن محکومان مهریه، ملاقات حضوری با زندانیان حوزه قضایی استان فارس و بررسی جزئیات پرونده آنها در دستور کار قرار گرفت .

موسوی اضافه کرد: با تدابیر و مدیریت رئیس کل دادگستری فارس و اهتمام روسای حوزه‌های قضایی استان، آمار تمام زندانیان شوراهای حل اختلاف از 1637 نفر در مهرماه امسال و قبل از صدور بخشنامه، به 971 نفر زندانی در آذر ماه و در نهایت به 924 نفر در نیمه دی ماه تقلیل یافته است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول