اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

خراسان شمالی

همزمان با درگذشت دبیر کل حزب موتلفه؛

پیام تسلیت دفتر موتلفه اسلامی خراسان شمالی صادر شد

دفتر موتلفه اسلامی خراسان شمالی همزمان با درگذشت نبی حبیبی پیام تسلیتی را صادر کرد.

پیام تسلیت دفتر موتلفه اسلامی خراسان شمالی صادر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد همزمان با درگذشت نبی حبیبی، دبیر کل حزب موتلفه اسلامی، دفتر این حزب در خراسان شمالی با صدور بیانیه‌ای، این واقعه دردناک را تسلیت گفت.

در این بیانیه آمده است؛ درگذشت یاردیرین و خادم انقلاب آقای محمدنبی حبیبی دبیر کل حزب موتلفه اسلامی موجب تأسف و تاثراعضای حزب موتلفه اسلامی خراسان شمالی  شد.

مقارن با ایام حزن‌آور شهادت حضرت صدیقه طاهره (س)، انقلاب اسلامی یکی از وفادارترین و مخلص‌ترین یاران خود را از دست داد. حزب موتلفه اسلامی استان خراسان شمالی فقدان دبیر کل پرتلاش خود را به ملت ایران و مقام معظم رهبری و همه خدمتگزاران و خانواده آن مرحوم تسلیت می‌گوید.

محمد نبی حبیبی دبیر کل حزب مؤتلفه اسلامی ۱۴ سال پیش پرچم حزب را از مرحوم حبیب‌الله عسگراولادی دریافت کرد و در این سال‌ها با حفظ این امانت در خط امام (ره) و رهبری معظم انقلاب از هیچ کوششی فروگذار نکرد.

وی از یاران باوفای امام و رهبری بود و کارنامه انقلابی او نزد انقلابیون شفاف و روشن است. حبیبی در عرصه‌های خدمت به نظام خستگی‌ناپذیر بود. حضور او در میادین خدمت به مردم و نظام هیچ‌گاه از یادها نخواهد رفت.

ایشان در طول سال‌های انقلاب در زمره مبارزین و از ارادتمندان به‌نظام و رهبری بودند و پس از آن نیز خدمات فراوانی ازجمله استانداری در تهران، فارس و خراسان، شهردار تهران و معاونت در چند وزارتخانه و نهاد انقلابی عرضه داشتند

ایشان یکی از مبارزان پیشتاز انقلاب اسلامی است  که در چهار دهه خدمت صادقانه در جایگاه‌های مختلف منشأ خدمات ارزشمند بوده و تجربه گران‌بهایی را به نسل‌های دوم و سوم انقلاب در جایگاه دبیر کلی حزب موتلفه اسلامی  منتقل کردند.

اعضای حزب موتلفه اسلامی خراسان شمالی این مصیبت غم‌انگیز  را به همه یاران و دوستان به‌ویژه خانواده و بازماندگان ایشان تسلیت عرض می‌کند و برایشان از درگاه الهی رحمت و مغفرت و هم‌نشینی با امام و شهدا و دیگر صالحان مسئلت می‌نماییم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول