اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اهل سنت مراوه‌تپه:

وحدت شیعه و سنی از برکات انقلاب اسلامی است/ امام (ره) مخلصانه به مردم خدمت کرد

امام جمعه اهل سنت مراوه‌تپه با اشاره به اینکه خدمات انقلاب اسلامی تحقق رویاهای شیرین بوده است، گفت: وحدت شیعه و سنی از برکات انقلاب اسلامی است.

وحدت شیعه و سنی از برکات انقلاب اسلامی است/ امام (ره) مخلصانه به مردم خدمت کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، آخوند غراوی عصر امروز در نشست خبری ستاد «چله انقلاب اسلامی استان گلستان» اظهار کرد: دهه فجر برای ملت ایران یک نور خاصی بود که برکات زیادی به همراه داشته است و باید قدر آن را بدانیم.

وی تصریح کرد: خدمات و پیشرفت‌های ایران به برکت انقلاب اسلامی است، قبل از انقلاب امکانات آب، برق و گاز نداشتیم که به فضل الهی و انقلاب اسلامی خدمات توسعه پیدا کرده است.

امام جمعه اهل سنت مراوه‌تپه افزود: مراوه تپه قبل از انقلاب فقط چهار خیابان بزرگ داشت، حوزه علمیه نداشت، مردم در چهار مسجد به عبادت خدا می‌پرداختند، اما اکنون 15 مسجد و حوزه علمیه در این شهرستان وجود دارد.

آخوند غراوی با اشاره به اینکه خدمات انقلاب اسلامی تحقق رویاهای شیرین بوده است، گفت: امام (ره) انسانی خالص بود که به «ایاک نعبد و ایاک نستعین» اعتقاد کامل داشت و با اعتقاد به خدا و با پشتوانه این ملت توانست انقلاب اسلامی را به پیروزی برساند.

وی بیان کرد: امام راحل مخلصانه برای این ملت خدمت کرد. به برکت جمهوری اسلامی، اکنون ایران به پیشرفت‌های زیادی رسیده است و باید شاکر نعمت‌های خدا باشیم.

امام جمعه اهل سنت مراوه‌تپه گفت: امام خمینی (ره) انقلاب اسلامی را جایگزین نظام سلطنتی کرد، اجرای برنامه‌های دهه فجر شکرانه نعمت است.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول