اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

زنجان

در گفت‌وگو با فارس اعلام شد

ساخت 16 پروژه شاخص ورزشی در زنجان

رئیس گروه نظارت بر اماکن ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه امسال پروژه‌های شاخص در حال ساخت استان 16 مورد است، گفت: البته کل پروژه‌های در حال ساخت 28 مورد است.

ساخت 16 پروژه شاخص ورزشی در زنجان

رضا اژدری آزاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در حال حاضر پروژه‌های متعدد عمرانی توسط اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان در حال ساخت است که پیشرفت فیزیکی آنها نیز قابل توجه است.

رئیس گروه نظارت بر اماکن ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه امسال پروژه‌های شاخص در حال ساخت استان 16 مورد است، افزود: البته کل پروژه‌های در حال ساخت نیز 28 مورد است.

وی با بیان اینکه این پروژه‌ها با اعتبارات متفاوت در حال ساخت است، گفت: تلاش ما اتمام این پروژه‌ها تا پایان سال است، چون در مجموع پیشرفت پروژه‌ها به نسبت اعتبار اختصاص یافته مطلوب است.

اژدری آزاد با اشاره به برخی از پروژه‌های در نظر گرفته برای افتتاح در دهه فجر بیان کرد:  سکوی ایجرود، سکوی سلطانیه، استخر هیدج و استخر صائین قلعه از جمله این پروژه‌ها است.

رئیس گروه نظارت بر اماکن ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان همچنین از ساخت چند پروژه ملی از جمله ورزشگاه 15 هزار نفری و همچنین پیست دوچرخه‌سواری در حوزه ورزش خبر داد و گفت: ورزش و جوانان بهره‌بردار این پروژه‌ها است اما اعتبار این پروژه‌ها باید به صورت ملی اختصاص پیدا کند.

انتهای پیام/73005/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول