اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

یزد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردکان:

اردوهای راهیان نور، یک حرکت و پدافند فرهنگی در مقابله با شبیخون فرهنگی دشمن است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردکان با اشاره به تلاش دشمن برای به انحراف کشاندن نسل جوان گفت: اردوهای راهیان نور، یک حرکت و پدافند فرهنگی در مقابله با شبیخون فرهنگی دشمن است.

اردوهای راهیان نور، یک حرکت و پدافند فرهنگی در مقابله با شبیخون فرهنگی دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردکان، صبح امروز و به‌منظور آشنایی نسل جوان بافرهنگ ایثار و شهادت و در جهت مقابله با تهدیدات و جنگ نرم دشمنان، دانش‌آموزان پسر شهرستان اردکان به اردوی راهیان نور اعزام شدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردکان در مراسم بدرقه این دانش آموزان اظهار داشت: به‌منظور آشنایی نسل جوان با حماسه‌آفرینی‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس، امسال نیز همانند سال‌های گذشته برنامه اعزام دانش‌آموزان به اردوهای راهیان نور در دستور کار قرار گرفت و با برگزاری جلسات هماهنگی با آموزش‌وپرورش و بسیج دانش‌آموزی، تمهیدات لازم برای انجام این برنامه انجام شد.

وی با اشاره به تلاش دشمنان قسم‌خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای ضربه زدن به این نظام و نسل جوان، افزود: مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس را می‌توان به‌عنوان گنجینه‌ای گران‌سنگ از درس‌آموزی ایثار و فداکاری دانست که هرکسی در آنجا قدم بگذارد یقیناً انقلابی در درون او ایجاد خواهد شد.

علی دهقانی گفت: در دورانی که جوانان ایران اسلامی با هجمه‌های گسترده دشمن در عرصه‌های مختلف اخلاقی، تربیتی، فرهنگی و اعتقادی مواجه هستند می‌توان از ظرفیت اردوهای راهیان نور به‌عنوان یک حرکت فرهنگی و یا به تعبیر دیگر به‌عنوان پدافند فرهنگی در مقابل جنگ نرم و شبیخون فرهنگی دشمن استفاده کرد.

وی افزود: اردوهای راهیان نور در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین در تقویت روحیه جهادی در بین نسل جوان و مقابله بانفوذ فرهنگی دشمن نقش مؤثری دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردکان از دانش‌آموزان خواست تا از تمام لحظات این سفر معنوی برای خودسازی بهره کافی را ببرند و به‌عنوان سفیران نور پیام خون شهدا را برای دیگران بازگو کنند.

این مقام مسئول در پایان گفت: در این دوره، دانش‌آموزان پسر شهرستان اردکان در قالب 7 دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند و از برخی مناطق عملیاتی نظیر شلمچه، طلاییه، یادمان شهدای هویزه، یادمان شهید چمران در دهلاویه، یادمان شهدای اروندکنار و سایر مناطق عملیاتی بازدید خواهند کرد.

انتهای پیام/3404

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول