اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

در فوتبال اميدهاي ايران

صباي قم سومين هفته متوالي باخت

فوتباليست‌هاي صبای قم سومين هفته متوالي در مسابقات ليگ دسته اول فوتبال اميد باشگاه‌هاي كشور نتيجه را به حريف خود واگذار كردند.

صباي قم سومين هفته متوالي باخت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تیمی که سال گذشته از لیگ برتر فوتبال امید ایران به لیگ دسته اول سقوط کرد، فراتر از انتظار ظاهر شد و در فصلی که با انواع و اقسام مشکلات نظیر بی‌پولی و ضعف امکانات و مدیریت مواجه بود، سهمیه قم را در لیگ برتر حفظ کرد.

صبای قم شروع چندان خوبی در فصل 1397 لیگ دسته اول فوتبال امید نداشت زیرا نماینده قم در هفته نخست با 6 گل در قم به تیم مدعی سپاهان اصفهان باخت اما از هفته دوم به بعد شرایط این تیم تغییر کرد تا جایی که شاگردان مسعود خسروی با نتایج خوب خود حتی مدعی صعود از گروه دوم نیز شدند.

نماینده فوتبال قم در گروه دوم مقدماتی تا چهار هفته به پایان یکی از بخت‌های صعود بودند اما بسته بودن پنجره نقل و انتقالات، بی‌پولی و بی‌مدیریتی در باشگاه صبا اثر منفی خود را در اوج حساسیت بازی‌ها روی تیم صبا گذاشت و این تیم با باخت‌های غیر منتظره و عجیب فرصت صعود را از دست داد.

در واقع شکست هفته پانزدهم در میهمانی تیم شهرداری تبریز نقشه‌های صعود صبا را خراب کرد و امیدهای صبای قم که بعد از این باخت از بابت حفظ سهمیه حضور در فصل آینده لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور مطمئن شده بودند، بازی‌های هفته شانزدهم و هفدهم را نیز واگذار کردند.

صبای قم در هفته شانزدهم میزبان تیم نوین‌فولاد یزد بود اما با نتیجه دو بر یک در ورزشگاه شهید حیدریان قم مغلوب حریف خود شد تا از رده پنجم جدول رده‌بندی گروه دوم مقدماتی بالاتر نرود، تا اینکه نوبت به بازی هفته هفدهم رسید و صبا در مصاف با آلومینیوم سازی اراک نیز باخت.

شاگردان مسعود خسروی در جدال با آلومینیوم سازی اراک با دو گل باختند تا سومین هفته متوالی نتیجه را به حریفان واگذار کرده و از رتبه پنجم جدول 9 تیمی گروه دوم مرحله مقدماتی فصل جاری لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه‌های کشور تکان نخورده و در لیگ ماندگار شوند، گروهی که در آن صعود سپاهان و آلومینیوم قطعی شده است.

انتهای پیام / 78002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول