اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

همدان

مدیرکل آموزش و پرورش همدان:

سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در مرحله عملیاتی شدن است

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با بيان اينكه امروز سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در مرحله عملیاتی شدن قرار دارد گفت: دستگاه تعلم و تربیت اجرای این سند را در اولویت خود قرار داده است.

سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در مرحله عملیاتی شدن است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمد پورداوود ظهر امروز در همایش «معلم، بصیرت و انقلابی‌گری» با بیان اینکه انقلاب اسلامی فراز و فرود‌های بسیاری داشته است اظهار کرد: با همه این فراز و فرود‌ها اکنون در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم.

وی با اشاره به یک‌هزار و 110 شهید دانش‌آموز و 216 شهید معلم استان همدان افزود: سه عنصر «ایمان»، «رهبری» و «مردم» هرگاه در کنار هم قرار بگیرند، کارستان می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند 40 سالگی انقلاب دوران پیری و عقب‌گرد نیست بلکه دوران پختگی است؛ در رابطه با سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نیز عنوان کرد: امروز این سند در مرحله عملیاتی شدن قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه سند تحول بنیادین 6 زیرنظام دارد بیان کرد: دستگاه تعلم و تربیت اجرای این سند را در اولویت و دستور کار خود قرار داده است.

پورداوود به سنجش صلاحیت حرفه‌ای مدیران، انتخاب و انتصاب مدیران براساس امتحان، نظام تضمین کنترل کیفیت مدارس اشاره کرد و ادامه داد: پاداش پایان خدمت معلمان در سال 96 پرداخت شده است.

فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) همدان نیز با بیان اینکه شهدا جان خود را برای انقلاب اسلامی فدا کردند اظهار کرد: هر کدام از شهدا سرمایه‌ای برای نظام جمهوری اسلامی بودند.

سردار مظاهر مجیدی به موضوع سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اشاره کرد و ادامه داد: پس از مطالعه سند تحول بنیادین به عقبه فکری عالی آن پی بردم.

وی با بیان اینکه برای تدوین این سند بالادستی برای آموزش و پرورش کشور بسیار زحمت کشیده شده است تصریح کرد: باید تا سال 1404 در مسیر اجرای این سند قرار بگیریم.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به قرارگیری در آستانه سالگرد عملیات کربلای 5 افزود: امروز برای تعریف از معلم انقلابی باید به بصیرت شهیدصلاح‌پور میدانی معلم عراقی برسیم که به ایران آمد و در مقابل نیرو‌های خودی ایستاد.

انتهای پیام/89045/ 20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول