اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

در گفت‌وگو با فارس اعلام شد

برنامه‌های ویژه صدا و سیمای مرکز زنجان به مناسبت دهه فجر

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: امسال همزمان با دهه فجر برنامه‌های متعددی توسط صدا و سیمای مرکز زنجان پخش می‌شود.

برنامه‌های ویژه صدا و سیمای مرکز زنجان به مناسبت دهه فجر

محسن لطیفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان از برنامه‌ریزی ویژه و گسترده صدا وسیمای مرکز زنجان برای گرامیداشت دهه فجر و چهل سالگی انقلاب اسلامی خبر داد و اظهار کرد: امسال همزمان با دهه فجر برنامه‌های متعددی از صدا و سیمای زنجان پخش خواهد شد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان با بیان اینکه در همین راستا معاونت سیما ویژه برنامه‌های متعددی را تولید، تامین و پخش کرده است،گفت: از جمله این برنامه‌ها «طلوع 41» است که با حضور کارکنان دستگاه‌های مختلف اجرایی استان به همراه خانواده‌های آنها اجرا شده و شامل آیتم‌هایی همچون مسابقه، نمایش طنز ، موسیقی و ...است.

وی گفت: دیگر برنامه معاونت سیما «انقلاب نغمه‌لری» نام دارد که در آن موسیقی‌های درخواستی بینندگان مربوط به سال‌‌های پیروزی انقلاب اسلامی برای تجدید خاطرات آن دوران  هر شب به مدت 25 دقیقه روی آنتن خواهد رفت.

لطیفی با بیان اینکه «انقلاب واژه‌لری» دیگر ویژه برنامه سیما است که هر شب به مدت 10 دقیقه میهمان خانه‌های گرم مخاطبان خواهد بود، افزود: در این برنامه قرار است شعرهای انقلابی سروده شده با حضور شاعران به تصویر کشیده شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان همچنین از پخش برنامه‌های ویژه برای شهرستان‌ها خبر داد و گفت:طی دهه فجر 7 برنامه 45 دقیقه‌ای با عنوان «فجر انقلاب»  در قالب سفر به شهرستان‌ها پخش خواهد شد.

وی گفت: از دیگر برنامه‌هایی که  طی دهه فجر پخش می‌شود شامل برنامه‌های مستندی با عناوین «51 سالگی»، «برکت»، «افق»، «رهیافت سلامت»، «اوج»، «سنگ و خاک» و «دستاورد» و همچنین فیلم‌های کوتاهی با عناوین «عکاس 170»، «انقلابی» و «بازار» است.

لطیفی در ادامه به برنامه‌های معاونت صدای زنجان طی دهه فجر اشاره کرد و افزود: برنامه «انقلاب حماسه سی» در 10 برنامه 75 دقیقه‌ای و با آیتم‌های مختلفی از جمله خیابان امام که بیانگر فعالیت‌های انقلابیون زنجانی است و مولود انقلاب با محتوای معرفی خدمات و فعالیت‌های نهادهای شکل گرفته روی آنتن می‌رود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان با بیان اینکه «رادیو انقلاب» نیز دیگر برنامه صدای مرکز زنجان است که طی دهه فجر پخش می‌شود، تصریح کرد: این برنامه نیز در هفت برنامه 60 دقیقه‌ای به بیان دستاوردهای نظام پس از انقلاب در حوزه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ... خواهد پرداخت.

وی همچنین از پخش برنامه «مستند انقلاب» در 4 برنامه 35 دقیقه‌ای و مستند «دستاوردهای انقلاب» در 10 قسمت 35 دقیقه ای با موضوع دستاوردهای نظام خبر داد و افزود: مجموعه برنامه «چلچراغ» در 10 برنامه 30 دقیقه‌ای نیز از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای دهه فجر است.

لطیفی افزود: طی دهه فجر 10 مستند کوتاه 10 دقیقه‌ای از موفقیت‌های نظام در حوزه های مختلف، مسابقه با عنوان «چهل برگ» در 10 برنامه، 16 عنوان نمایش رادیویی با موضوع شهدای انقلاب در زنجان نیز از دیگر برنامه‌های رادیو زنجان به مناسبت دهه فجر است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: معاونت خبر صدا و سیمای مرکز زنجان نیز در این ایام به تهیه و تولید گزارش‌های موضوعی با عنوان دهه فجر خواهد پرداخت.

انتهای پیام/73005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول