اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه قشم خبر داد:

ویزیت رایگان بیش از 10 هزار نفر در مناطق محروم قشم

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم گفت: پزشکان بسیجی و جهادی بیش از 10 هزار و 286 نفر از مردم مناطق محروم و دورافتاده این شهرستان را به صورت رایگان ویزیت کرده و خدمات درمانی و دارویی لازم را به صورت رایگان ارائه کردند.

ویزیت رایگان بیش از 10 هزار نفر در مناطق محروم قشم

 رحمت‌الله دهقانی ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در قشم ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی برکات بسیاری برای ملت ایران داشته و امروز شاهد موفقیت و اقتدار کشورمان در منطقه و جهان هستیم.

وی با اشاره به ویزیت بیش از 10 هزار نفر از مردم مناطق محروم این شهرستان توسط پزشکان بسیجی به مناسبت گرامیداشت دهه فجر، افزود: از این تعداد، 400 نفر جهت دریافت خدمات درمانی مورد نیاز به پزشکان متخصص دندانپزشکی، کلیه و مجاری ادراری و چشم پزشکی در مراکز درمانی قشم و استان هرمزگان معرفی و ارجاع داده شدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم تصریح کرد: همچنین300 نفر از بیماران مناطق محروم قشمی نیز به متخصص قلب، ارتوپد، گوش و حلق و بینی و داخلی و 250 نفر هم به آزمایشگاه‌های تخصصی جهت انجام آزمایش‌های ارجاع داده شدند.

دهقانی بیان داشت: سه‌هزار و 572 نفر از مردم  این شهرستان نیز از کلاس‌های مشاوره زنان و تنظیم خانواد، پیشگیری از بیماری‌ها و مشاوره تغذیه بهره مند شدند.

وی گفت: کلاس‌های آموزشی فوریت‌های پزشکی و آموزشی خود امدادی و دگر امدادی نیز برای سه‌هراز و 500 نفر از اهالی روستاهای دورافتاده از سوی بسیج جامعه پزشکی قشم برگزار شده است. 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم ادامه داد: این خدمات رایگان درمانی و پزشکی و کلاس‌های آموزشی و مشاوره‌ای در راستای ارتقاء سلامت و بهداشت مردم مناطق محروم و دورافتاده این شهرستان صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: تا پایان امسال نیز پزشکان بسیجی به اهالی روستاهای دورافتاده و محروم خدمات رایگان بهداشتی و درمانی عرضه می‌کند.

انتهای پیام/88011/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول