اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

همزمان با سراسر کشور صورت گرفت

آغاز عملیات اجرایی 1040 پروژه عمرانی محرومیت‌زدایی در همدان

امروز همزمان با سراسر کشور عملیات اجرایی یک‌هزار و 40 پروژه عمرانی محرومیت‌زدایی در استان همدان آغاز شد.

آغاز عملیات اجرایی 1040 پروژه عمرانی محرومیت‌زدایی در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، بعد از ظهر امروز همزمان با سراسر کشور و به صورت ویدئوکنفرانس با حضور فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان و جمعی از مدیران استانی عملیان اجرایی یک‌هزار و 40 پروژه عمرانی در استان همدان آغاز شد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان در ابتدای این مراسم ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: طرح‌های عمرانی زودبازده در عرصه محرومیت‌زدایی 40 هزار طرح در سراسر کشور است که از این تعداد سهم استان همدان یک‌هزار و 40 پروژه است.

سردار مظاهر مجیدی ادامه داد: تعدادی از این طرح به مدت 6 ماه و تا هفته دفاع مقدس اجرایی خواهد شد که عمده آنها عام‌المنفعه است.

وی با بیان اینکه این طرح‌ها با اولویت اشتغال، آب و فاضلاب روستایی، آب کشاورزی، احیای قنوات، بازسازی مدارس، تشویق و ترغیب مردم در راستای فعالیت‌های اقتصادی مولد و واگذاری تسهیلات عملیاتی است افزود: از یک‌هزار و 40 طرح 437 مورد در حال احداث و 603 طرح در حال تکمیل و بهسازی است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان به پروژه‌های استان همدان اشاره کرد و گفت: احداث کتابخانه، پارک کودک، کارگاه اشتغال، بهسازی معابر، بهسازی راه‌های روستایی، طرح هادی، ایجاد پل‌های روستایی، ایجاد نیروگاه کوچک خانگی خورشیدی، احداث مسجد، ایجاد خانه عالم، احداث مجموعه‌های فرهنگی، احداث خانه‌های بهداشت، مرکز سلامت، پایگاه سلامت، آبرسانی روستایی، فاضلاب روستایی، احداث مدارس روستایی، لایروبی و مرمت قنوات، انتقال آب، ایجاد جایگاه دام و طیور، احداث انواع آب‌بندها، بانکت‌بندی، احداث استخر ذخیره آب چندمنظوره، ایجاد جاده بین مزارع، تسطیح زمین های کشاورزی، ایجاد سالن‌های ورزشی و زمین‌های روباز ورزشی از جمله این پروژه‌ها به شمار می‌رود.

وی افتخار به گذشته و نگاه به آینده روشن را شعار 22 بهمن امسال عنوان کرد و یادآور شد: آنچه باعث شد این 40 سال را افتخارآمیز پشت سر بگذاریم مردم بودند و حضور مردم موجب پیروزی و تداوم انقلاب شد.

مجیدی با تاکید بر اینکه برای آینده روشن باید خدمات‌رسانی به مردم مورد توجه قرار گیرد خاطرنشان کرد: همه مسوولان و مدیران باید تنها در راستای خدمات‌رسانی به مردم گام بردارند.

وی با اشاره به اینکه تعدای از پروژه‌های امروز در دست اقدام بوده و تعدادی جدید است، بیان کرد: امیدواریم بتوانیم تمام پروژه‌ها را در بازه زمانی مورد نظر به نتیجه برسانیم.

انتهای پیام/ 89003/ 30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول