اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

در دهه فجر سال جاری

بیش از 2800 پروژه در گلستان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد/ اشتغالزایی 6 هزار و 600 نفر در گلستان

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی استانداری گلستان از افتتاح و بهره‌برداری بیش از 2 هزار و 800 پروژه در گلستان خبر داد.

بیش از 2800  پروژه در گلستان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد/ اشتغالزایی 6 هزار و 600 نفر در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان،عبدالرضا چراغعلی شامگاه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در ایام‌الله دهه فجر سال جاری بیش از 2800  پروژه در گلستان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.
وی تصریح کرد: بیش از 2 هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری و هزینه توسط دستگاه‌های اجرایی مختلف و بخش خصوصی پیش‌بینی شده است و در مجموع انتظار داریم که 6 هزار و 600 فرصت جدید شغلی برای نسل جوان گلستانی ایجاد شود.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی استانداری گلستان ابراز کرد: در ماه گذشته سفر دولت تدبیر و امید و هیئت وزیران را به گلستان شاهد بودیم و حجم قابل توجهی از پروژه‌ها طی آن مدت زمان به بهره‌برداری رسید و براساس مطالعاتی که صورت گرفت و آماری که در دست داریم در سال جاری میزان پروژه‌ها در گلستان روند صعودی داشت.
چراغعلی در خصوص افتتاح و بهره‌برداری پروژه‌ها در گلستان اظهار کرد: مدیران ارشد استان گلستان روز شنبه در شهرستان‌های گنبدکاووس و گالیکش حضور یافتند تا برخی از پروژه‌های این شهرستان به بهره‌برداری برسد.
وی اذعان کرد: براساس جدولی که برای روزشمار انقلاب است امروز به نام «مردم‌سالاری دینی، استقلال و آزادی» نامگذاری شده است و امیدواریم که بتوانیم از ناهنجاری و مشکلات سخت اقتصادی عبور کنیم.
انتهای پیام/83019

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول