اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل خانه موسیقی ایران:

جشنواره موسیقی کیش ماندگار خواهد شد

مدیرعامل خانه موسیقی ایران گفت: با توجه به شروع خوب جشنواره موسیقی کیش، این جشنواره در تقویم جشنواره‌های ماندگار این سرزمین ثبت خواهد شد.

 جشنواره موسیقی کیش ماندگار خواهد شد

به‌گزارش خبرگزاری فارس از جزیره کیش، حمیدرضا نوربخش مدیرعامل خانه موسیقی ایران در آئین اختتامیه جشنواره موسیقی کیش، اظهار داشت: این جشنواره از معدود کارهایی بود که به اهلش واگذار شد، مسؤولان سازمان منطقه آزاد کیش از ما خواستند که در برگزاری این جشنواره همکاری کنیم، از این بابت از آنها تشکر می‌کنم، برخی از جشنواره‌های دیگر را به‌شکلی برگزار می‌کنند که آخر آن مایه تأسف می‌شود.

وی، یکی از مشکلات موسیقی را نبود فضایی برای عرصه گروه‌نوازی عنوان کرد و گفت: در این جشنواره سعی بر این بود که کارهایی را که در دیگر جشنواره‌ها به آن پرداخته نمی شود، مورد ارزیابی قرار بگیرد، بدین منظور چون جشنواره گروه نوازی نداشتیم، خواسته شد که این بخش در جشنواره قرار داده شود. 

مدیرعامل خانه موسیقی ایران با اشاره به اینکه جشنواره‌ای در زمینه آهنگ‌سازی نبوده که در بین جوانان ایجاد انگیزه کند، تصریح کرد: آهنگ‌سازی با موضوع نغمات و آوای لالایی ایران زمین از بخش‌های مهم این جشنواره بود که تا کنون به‌خوبی به آن توجه نشده بود، آثار خوبی هم در این بخش برای هیئت داوران ارسال شد. 

نوربخش گفت: حرکت خیلی خوبی آغاز، و سنگ بنای محکمی برای آن بنا شد، چون این جشنواره با قوت و قدرت خاصی شروع شد و این تعداد هنرمند در آن حاضر شدند، حتماً این جشنواره در تقویم جشنواره‌های جدی و ماندگار این سرزمین ثبت می‌شود. 

وی ابراز داشت: از مسؤولان سازمان منطقه آزاد کیش تشکر می‌کنم و امیدوارم که این راه را ادامه دهند و ما هم به‌عنوان خانه موسیقی یعنی همه ظرفیت موسیقی کشور، در خدمت شما هستیم.

انتهای پیام/88043/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول