اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

در گفت‌وگو با فارس مطرح شد

ایجاد 3 هزار شغل برای مددجویان بهزیستی زنجان

مدیرکل بهزیستی استان زنجان توانمندسازی را یکی از موضوعات مورد توجه بهزیستی اعلام کرد و گفت: طی چند سال قبل برای 3 هزار مددجوی بهزیستی شغل ایجاد شده است.

ایجاد 3 هزار شغل برای مددجویان بهزیستی زنجان

محمد محمدی قیداری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در زنجان ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: این نمایشگاه به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر و در راستای اطلاع رسانی و آگاه سازی مردم از فعالیت‌های بهزیستی دایر شده است.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان بهزیستی را یکی از نهادهای مولود انقلاب در حمایت از اقشار ضعیف جامعه برشمرد و گفت: جامعه هدف بهزیستی اقشار خاصی هستند از همین رو خدمات این نهاد نیز ویژه است.

وی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه به دنبال معرفی خدمات بهزیستی و همچنین ارائه دستاوردها هستیم، افزود: آشنایی با خط اورژانس اجتماعی 123، آشنایی با مشاوره تلفنی 1480، اطلاع‌رسانی سایت بهزیستی،  ارائه خدمات مرکز شلتر، هتل آپارتمان سالمندان هیدج و سایر خدمات الکترونیکی از جمله خدماتی است که در غرفه بهزیستی زنجان ارائه می‌شود.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان جامعه هدف این اداره کل را 165 هزار نفر اعلام کرد و گفت: جامعه هدف بهزیستی طی دولت تدبیر و امید سه برابر شده است که این آمار شامل اقشار مختلف جامعه است که خدمات بهزیستی نیز طبق نیازهای آنها ارائه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه 90 درصد از وظایف بهزیستی به مردم واگذار شده است، تصریح کرد: همین امر موجب شده علاوه بر اینکه مردم در عرصه بهزیستی باشند، بار عظیمی از دوش دولت نیز بردارند.

محمدی با بیان اینکه سازمان بهزیستی وظیفه اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی با پیشگیری از اعتیاد و طلاق را به عهده دارد، افزود: سازمان بهزیستی در وظایف تخصصی خود به امر آسیب‌های اجتماعی، خانه سلامت، خانه بازپروری، کودکان خیابانی و ... را انجام می‌دهد.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان با بیان اینکه یکی از موضوعات مورد توجه بهزیستی استان زنجان توانمندسازی جامعه هدف است، تصریح کرد: در همین راستا طی سنوات گذشته 3 هزار شغل برای جامعه هدف این نهاد ایجاد شده است.

وی افزود: ارائه مشاوره و خدمات بازتوانی نیز از دیگر فعالیت‌هایی است که بهزیستی در حمایت از جامعه هدف انجام می‌دهد که شامل مسکن و ... سایر خدمات است.

انتهای پیام/73005/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول