اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان:

دشمن جایی سرمایه‌گذاری می‌کند که ضربه خورده است/ به جرم ختم صلوات دستگیر شدیم

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه آموزش و پرورش در جریان انقلاب اسلامی نقش و تکلیف خود را به خوبی ایفا کرده است گفت: امروز نیز دشمن در جایی سرمایه‌گذاری می‌کند که ضربه خورده است؛ به همین دلیل به دنبال اجرای اسنادی است که بتواند اهداف خود را به پیش ببرد.

دشمن جایی سرمایه‌گذاری می‌کند که ضربه خورده است/ به جرم ختم صلوات دستگیر شدیم

سردار مهدی فرجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از خدمات فرهنگی این انقلاب سخن به میان آورد و اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی معلمان مبارز و انقلابی در همه عرصه‌ها حضور یافتند و خوش درخشیدند.

وی با بیان اینکه حضور معلمان در ارکان مختلف نظام مانند جهاد، سپاه پاسداران و... پررنگ بود گفت: زمان آغاز به کار سپاه، معلمان در عرصه فرماندهی حضور پررنگی یافتند و سرداران شهیدی چون شهید حاجی‌بابایی تقدیم انقلاب شد.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به اینکه معلمان و دانش‌آموزان در دفاع مقدس نیز بسیار اثرگذار بودند ادامه داد: نقش آموزش و پرورش قبل و بعد از انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و حتی در جبهه مقاومت نیز محسوس است.

وی با تأکید بر اینکه معلمان به صورت گمنام در سوریه و عراق برای مقابله با تکفیری‌ها حاضر شدند افزود: خانواده تقواطلب دو فرزند 13 ساله و 16 خود را تقدیم انقلاب کرده است، بعد از مدتی در سوریه فردی شبیه این خانواده را دیدیم که متوجه شدیم یکی دیگر از فرزندان این خانواده است، یک روحانی.

فرجی گفت: این خانواده دین خود را به انقلاب و اسلام ادا کرده بود و اگر هم در این جبهه حاضر نشوند شاید کسی خرده‌ای نمی‌گرفت، اما فرزند این خانواده عبا و عمامه را پنهان کرده بود و در جبهه مقاومت حاضر شده بود.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش در جریان انقلاب اسلامی نقش و تکلیف خود را به خوبی ایفا کرده است تصریح کرد: امروز نیز دشمن در جایی سرمایه‌گذاری می‌کند که ضربه خورده است؛ به همین دلیل به دنبال اجرای اسنادی است که بتواند اهداف خود را به پیش ببرد.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تأکید کرد: آمریکا و مدعیانی که هیچ چیز از حقوق بشر نمی‌دانند به دنبال اثرگذاری در حوزه‌هایی چون آموزش و پرورش هستند.

وی در ادامه با اشاره به خاطره‌ای از دوران تحصیل خود گفت: قبل از انقلاب در دبیرستان ابن سینا تحصیل می‌کردم، ای مدرسه اجازه صلوات فرستادن نداشتیم، یکبار به خاطر صلوات فرستادن 13 نفر دستگیر شدیم که شهید حجازی نیز در این جمع حضور داشت.

سردار فرجی با بیان اینکه در آن زمان شهید مقصودی دبیر ریاضی ما در دبیرستان بود تصریح کرد: ایشان تأثیر بسیاری در زمینه روشنگری داشتند و در دو جبهه مبارزه می‌کردند یکی در مقابله با منافقین و دیگری مقابله با گروه‌های چپی و منافقین که با نام اسلام در حال نفوذ بودند.

وی گفت: آن زمان برخی تعجب می‌کردند که چرا شهید مقصودی با گروهی که داعیه‌دار اسلام است مبارزه می‌کند اما بعدها مشخص شد که او به درستی راه را تشخیص داده بود و این یعنی بصیرت.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در پایان بصیرت و اقدام بهنگام را یکی از ویژگی‌های انقلابیون دانست و افزود: معلمان انقلابی در بصیرت‌افزایی نقش بسزایی دارند.

انتهای پیام/89040/ 20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول