اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

رقابت‌هاى ساحلى ووشو در چابهار:

تيم ووشوى ساحلى هرمزگان نائب قهرمان شد/درخشش سانداكاران هرمزگانى در سواحل درياى عمان

رئیس هیئت ووشو هرمزگان گفت: تيم ووشوى آقايان استان هرمزگان در رقابت‌هاى ساحلى چابهار به عنوان نائب قهرمانى رسيد.

 تيم ووشوى ساحلى هرمزگان نائب قهرمان شد/درخشش سانداكاران هرمزگانى در سواحل درياى عمان

علیرضا بهرمن صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در بندرعباس، اظهار داشت: تیم ووشوى آقایان استان هرمزگان که به منظور حضور در رقابت‌هاى ساحلى عازم چابهار شده بود به عنوان نائب قهرمانى این پیکارها دست یافت.

وی افزود: رقابت‌هاى چهارجانبه ووشوى ساحلى با حضور تیم‌هاى هرمزگان، سیستان و بلوچستان، گلستان و خراسان جنوبى روز پنج‌شنبه یازدهم بهمن ماه سال‌جارى در استان سیستان و بلوچستان و به میزبانى منطقه آزاد چابهار در سواحل دریای عمان برگزار شد.

رئیس هیئت ووشو هرمزگان تصریح کرد: تیم منتخب ووشوى ساحلی پسران هرمزگان در بخش ساندا با ترکیب علیرضا آهنج در وزن منهاى ٥٢ کیلوگرم، محمد اوژند در وزن منهاى ٥٦ کیلوگرم، روح الله زارعى در وزن منهاى ٦٠ کیلوگرم، محمد زارعى در وزن منهای ٦٥ کیلوگرم، فرزاد راز و رضا قنبرى بترتیب در اوزان منهاى ٧٥ و ٨٠ کیلوگرم به این رقابت‌ها اعزام شده بود.

بهرمن ابراز داشت: مهدى تاجیک و رضا زحمتکشان به عنوان سرمربى و مربى و رحیم رحیمى جاشویى نیز به عنوان سرپرست تیم اعزامى هرمزگان به این رقابت را همراهى کردند.

وی افزود: رقابت‌های ووشو ساحلی برای اولین بار در دنیا بر روى ماسه و به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در کنار دریای عمان در شهر بندری چابهار برگزار شد.

رئیس هیئت ووشو هرمزگان بیان کرد: سیستان و بلوچستان قهرمان این دوره از رقابت‌ها شد و تیم‌های هرمزگان و خراسان جنوبی به ترتیب دوم و سوم را شدند.

بهرمن گفت: این دوره از رقابت‌ها با حضور هشت تیم در قالب ٦٧ فایتر در رده سنی بزرگسالان با شور و نشاط خاصی با حضور قهرمانان ملی و آسیا در سواحل چابهار برگزار شد که پنج تیم از سیستان و بلوچستان و سه تیم از استان هاى هرمزگان، گلستان و خراسان جنوبى در این پیکارها حضور داشتند.

وی بیان داشت: محمد اوژند در وزن منهاى ٥٦ کیلوگرم و فرزاد راز در وزن منهاى ٧٥ کیلوگرم به مدال نقره این رقابت‌ها رسیدند و محمد زارعى و رضا قنبرى نیز به ترتیب در اوزان منهاى ٦٥ و ٨٠ کیلوگرم عنوان سومى را براى هرمزگان به ارمغان آوردند.

انتهای پیام/88045/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول