اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جشنواره رویش با معرفی برگزیدگان در دانشگاه تبریز به کار خود پایان داد

جشنواره درون دانشگاهی رویش دانشگاه تبریز با معرفی برگزیدگان بخش های مختلف به کار خود پایان داد.

جشنواره رویش با معرفی برگزیدگان در دانشگاه تبریز به کار خود پایان داد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تبریز امروز در این مراسم گفت: جشنواره درون دانشگاهی رویش از بهترین جشنواره‌هایی بود که با مشارکت و استقبال پرشور دانشجویان در آذرماه سال جاری برگزار شد و امیدوارم که در سطح کشوری نیز با کسب مقام‌های برتر شاهد درخشش بیش‌ازپیش کانون‌های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه باشیم.

 

محمدرضا حسین‌زاده افزود: استفاده از پتانسیل دانشجویان در برگزاری کارهای جمعی، همیشه با نتیجه خوبی همراه بوده است و اگر قرار باشد که دانشگاه، چنین برنامه‌هایی را بدون مشارکت دانشجویان برگزار کند، نمی‌تواند  چنین نتایج و دستاوردهای درخشانی  کسب نماید.

مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تبریز نیز در این نشست، ضمن تقدیر و تشکر از عوامل اجرایی، کارشناسان فرهنگی و اعضای کانون‌های فرهنگی گفت: این جشنواره با تشکیل کارگروه‌های مستندسازی، اطلاع‌رسانی و تبلیغات، کارگروه فضاسازی محیطی، جمع‌آوری اطلاعات، کارگروه طرح و ایده، کارگروه تولید محتوا، تدارکات و آماده‌سازی و کارگروه راهنمایی و انتظامات شروع  تجربه‌ بسیار موفقی در رسیدن به اهداف متصور و جذب مخاطب داشته است.

سجاد توحیدی اضافه کرد: داوری جشنواره درون دانشگاهی رویش توسط 5 داور در دو بخش انجام شد که بخشی از این داوری مربوط به نمایشگاه بود که بر اساس بازدیدهای میدانی در طول برگزاری نمایشگاه و غرفه‌ها صورت گرفت و بخش دیگر مربوط به کانون برگزیده دانشگاه است که این بخش جدا از بخش نمایشگاهی بوده و یکی از کانون ها بر اساس عملکرد سالانه، توانست رتبه برتر را بدست آورد.

گزارش فارس حاکی است، در پایان این مراسم، با اهداء لوح از کانون‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی برتر و شایسته تقدیر در بخش‌های «ایده»، «غرفه آرایی»، «کار گروهی»، «جذب مخاطب» و «محتوای غرفه» از غرفه‌ها و کانون‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی برتر تقدیر شد و  برگزیدگان به دبیرخانه جشنواره ملى رویش معرفی شدند.

همچنین بر اساس عملکرد یک‌ساله، کانون شعر و ادب دانشگاه تبریز به‌ عنوان کانون برتر دانشگاه انتخاب شد.

انتهای پیام/ 60023 /

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول