اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

رئیس دانشگاه تبریز:

حرکت به سمت دانشگاه‌های نسل سوم و حضور در عرصه جهانی دو راهبرد کلان این دانشگاه است

رئیس دانشگاه تبریز حرکت به سمت دانشگاه‌های نسل سوم و حضور در عرصه جهانی را دو راهبرد کلان این دانشگاه بیان کرد و گفت: دانشگاه تبریز دو هدف اصلی و راهبردی دارد یکی قرار گرفتن در بین 200 دانشگاه برتر بین‌المللی و دیگری حرکت به سمت دانشگاه‌های نسل سوم بوده که برای تحقق اینها تلاش همه مجموعه دانشگاهیان این دانشگاه ضروری است.

حرکت به سمت دانشگاه‌های نسل سوم و حضور در عرصه جهانی دو راهبرد کلان این دانشگاه است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، میررضا مجیدی امروز در آیین معارفه مدیر جدید حراست این دانشگاه ضمن تبریک دهه فجر با تاکید بر اینکه اگر انقلاب اسلامی ایران در بخش‌های مختلف به جای رسیده به خاطر خون شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس بوده است، اظهار داشت: مدیران و مسئولان دستگاه و سازمان‌ها  نیز برای رسیدن به اهداف تعالی خود باید ادامه دهنده راه و منش شهدا باشند.

وی در ادامه با اشاره به نقش و جایگاه حراست در مقایسه با سایر بخش ها در دستگاه ها و سازمانها افزود: مجموعه حراست یکی از بخش های مهم، اساسی و حساس هر دستگاه و سازمان و مخصوصا در دانشگاه ها  به شمار می رود و بر این اساس از اوایل انقلاب تا به امروز نیروهای فعال و به کار گرفته در این مجموعه در مقایسه با سایر کارکنان واحدها فرق دارد.

 رئیس دانشگاه تبریز تاکید کرد: حساسیت کار فعالان این مجموعه بدین صورت بالا است، اگر کسی وارد دانشگاه می‌شود، این مجموعه را با همکاران حوزه حراست و در راس آنها حراست فیزیکی می‌شناسند.

به گفته وی مجموعه همکاران حراست از جمله کارکنان پرتلاش و زحمت‌کش دانشگاه هستند که با وجود زحمات زیاد باز هم انتقادهای به این افراد وارد می‌شود.

 رئیس دانشگاه تبریز در بخش دیگر سخنان خود با تاکید بر اینکه عمده‌ترین کار و عملی که در همکاران حراست باید  رعایت شود، بحث تقوای کاری است، تصریح کرد: تقوای کاری در همه شغل‌ها ضروری است، اما حساسیت این عمل در حراست بیش از سایر شغل‌ها است.

به گفته وی اگر تقوای کاری در بین افراد شاغل در بخش حراست دستگاه‌ها و سازمان‌ها کمتر شود، اسرار مردم  و سازمان در خطر می‌افتد.

مجیدی با تاکید بر اینکه در حراست رفتار افراد نباید سلیقه‌ای و سیاسی باشد، اضافه کرد: همکاران مجموعه حراست باید طوری رفتار و عمل کنند، که دانشجویان با دیدن آنها احساس آرامش بکنند و الگوی رفتاری خویش قرار دهند.

به گفته وی دانشگاه تبریز دو هدف اصلی و راهبردی دارد یکی قرار گرفتن در بین 200 دانشگاه برتر بین المللی و دیگری حرکت به سمت دانشگاه های نسل سوم است که برای تحقق اینها تلاش همه مجموعه دانشگاهیان این دانشگاه و در راس آنها حراست ضروری است.

انتهای پیام/ 60023 /

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول