اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه گنبدکاووس:

40 سالگی انقلاب اسلامی معامله بزرگ قرن را دفن کرد/ با 40 سالگی انقلاب عمر رژیم صهیونیستی به پایانش نزدیک شد

امام جمعه گنبدکاووس با اشاره به اینکه دشمن تمام توانش را برای عدم تحقق 40 سالگی انقلاب به کار بست، گفت: امروز با گذر از 40 سالگی انقلاب اسلامی معامله بزرگ قرن دفن شد.

40 سالگی انقلاب اسلامی معامله بزرگ قرن را دفن کرد/ با 40 سالگی انقلاب عمر رژیم صهیونیستی به پایانش نزدیک شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، ایران اسلامی و فراتر از مرزهای جغرافیایی تمامی ملت‌های آزاده دنیا این روزها شاد و مسرور از 40 سالگی انقلاب اسلامی و گذر از همه توطئه‌های بدخواهان نظام هستند و تمامی اندیشه‌ها برای تداوم این نهضت تا به سر منزل مقصود مشغول است.

شهرستان گنبدکاووس به عنوان یکی از شهرستان‌های ولایتمدار ایران اسلامی که با تقدیم بیش از 520 شهید به انقلاب اسلامی و سه شهید مدافع حرم وفاداری خود را به انقلاب و نظام اسلامی ثابت کرده است نیز این روزها مملو از شادمانی و سرور 40 سالگی انقلاب اسلامی است.

به همین منظور مدیران شهرستان گنبدکاووس در اقدامی شایسته در دومین روز کاری از دهه فجر با حضور در دفتر امام جمعه شهرستان گنبدکاووس با وی و امام جمعه اهل تسنن این شهرستان دیدار و گفت و گو کردند.

* نیروهای تلاشگر دستگاه قضایی نیز در مراسمات دهه فجر پررنگ باشند

امام جمعه گنبدکاووس در این دیدار با اشاره به حسن انتخاب و تدبیر فرماندار شهرستان مبنی بر حضور در دفتر امام جمعه، اظهار کرد: انتقاد و گلایه دوستانه ما از مدیران دستگاه قضایی در شهرستان است که در کنار خدمات شایسته و انقلابی بهتر است در مراسمات نیز در کنار ما قرار بگیرند و اینگونه نباشد که در جلسه دیروز افتتاح پروژه‌ها و امروز دیدار با مدیران این عزیزان حضور نداشته باشند.

حجت‌الاسلام محمود ترابی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی متعلق به همه مردم و قواست، ادامه داد: نباید تصور کنیم دهه فجر، 40 سالگی انقلاب و برنامه‌های آن متعلق به دولت و دستگاه‌های دولتی است و حضور خود را در این مراسمات آن هم در شرایط حساس کنونی کمرنگ کنیم.

وی با بیان اینکه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی معامله بزرگ قرن را دفن کرده و بیش از همه امنیت اسرائیل را به خطر خواهند انداخت، تصریح کرد: تمام دنیا امروز می‌داند که قدرت برتر دنیا در همه معادلات جهانی ایران اسلامی است و امروز این ما هستیم که تصمیم می‌گیریم معادلات جهانی به چه شکلی و با چه فرجامی به انجام برسد.

* نشان دهید مدیر جامعه اسلامی خلاق و کارگشاست

امام جمعه گنبدکاووس بر غنیمت دانستن زمان مدیریت و تکیه بر مسند مدیریت ادارات تاکید کرد و گفت: از این فرصت برای خدمت به مردم و انقلاب استفاده کنید و با مقایسه وضعیت موجود به صورت منصفانه و صادقانه خدمات انقلاب به مردم را یادآوری کنید.

ترابی با اشاره به اینکه برای مشکلات مردم چاره‌اندیشی کرده و نشان دهید که مدیر جامعه اسلامی خلاق و کارگشاست، اضافه کرد: در حوزه تهاجم فرهنگی هم بدانید که همه مسؤول هستیم زیرا تهاجم فرهنگی به خانه همه ما حمله می‌کند و هیچ کس نمی‌تواند خود را مصون بداند.

وی با بیان اینکه امروز ذهن جوان امروز آمار شفاهی پسند نیست، تاکید کرد: امروز برای جوان ما سوژه مهم است و ذهن‌هایشان سوژه‌ای شده، بنابراین بهتر است یک مورد را درشت کرده و به صورت ملموس توفیق در آن حوزه را به عینه برای جوانان نمایش دهید.

* دولت در خدمت به مردم ذره‌ای کوتاهی نخواهد کرد

فرماندار گنبدکاووس نیز در این نشست ضمن تقدیر از همراهی‌های امام جمعه شهرستان گنبدکاووس و ائمه جمعه اهل تسنن این شهرستان در پیشبرد اهداف دولت و در مسیر خدمتگزاری شایسته به مردم، اظهار کرد: دولت خود را خادم مردم و انقلاب می‌داند و با وجود همه دشمنی‌ها و توطئه‌های مستکبران لحظه‌ای در خدمت به مردم کوتاهی نخواهد کرد.

عبدالقدیر کریمی ائمه جمعه را مشاورانی صادق و امین در همه امور برای مدیران شهرستان دانست و تاکید کرد: هرگاه از نظر و مشورت این عزیزان استفاده کرده‌ایم توانسته‌ایم به نتایج بسیار خوب و درخشانی دست پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه شهرستان گنبدکاووس در سال جاری در اقدامی بی‌نظیر بالغ بر یک هزار و 170 میلیارد تومان پروژه عمرانی و اقتصادی را افتتاح و یا کلنگ‌زنی کرده است، گفت: مدیران گنبدکاووس بار دیگر نشان دادند که در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی با خدمت شایسته کام ملت را شیرین می‌کنند.

* تداوم پیشرفت انقلاب منوط به حفظ و تقویت وحدت است

امام جمعه اهل تسنن گنبدکاووس نیز در این دیدار با تقدیر از حضور مدیران در این ایام مبارک در دفاتر ائمه جمعه و همفکری با آنان برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی، گفت: امروز همه کشور نیازمند همدلی و همراهی دلسوزان نظام دارد تا بتوانیم از گنجینه بزرگی به نام انقلاب اسلامی با اقتدار و صلابت همچون گذشته دفاع کنیم.

آخوند عبدالباسط نوریزاد با اشاره به اینکه وحدت و همدلی مردمان گنبدکاووس همواره مورد تقدیر و ستایش همه کشور بوده است، گفت: امروز همگان شاهد هستند که این وحدت عملی در میان مدیران و مسؤولان شهرستان نیز به صورت ملموس قابل مشاهده است.

وی با بیان اینکه در 40 سالگی انقلاب اسلامی مردم از مدیران خدمت شایسته را انتظار دارند، ادامه داد: همه ما می‌دانیم که عزت، استقلال، توسعه و آبادانی امروز کشور را مدیون انقلاب و نظام اسلامی هستیم و تداوم آن نیز منوط به حفظ وحدت و یکپارچگی حول رهبر معظم انقلاب است.

انتهای پیام/83014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول