اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  مسئولیت های اجتماعی

دبیر جشنواره ملی کرامت منصوب شد

محسن منصوری مدیرعامل بنیاد کرامت و رئیس شورای سیاست‌گذاری جشنواره، طی حکمی محمدمهدی محمدیان را به عنوان دبیر جشنواره ملی کرامت منصوب کرد.

دبیر جشنواره ملی کرامت منصوب شد

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری فارس، «جشنواره ملی کرامت» با هدف الحاق بنیاد کرامت با مجموعه‌های مردمی خدمت‌رسان و با شعار «احیای نهضت خدمت‌رسانی به محرومین» و در دو قالب ارائه تجربه‌های موفق و ایده‌های نو در چهارچوب موضوعات جشنواره برگزار می‌شود که موضوعات ۶ گانه این جشنواره عبارت هستند از: بانوان، خانواده، کارآفرینی، بهداشت و سلامت، تربیت و آموزش،و اطعام و معیشت.

علاقه‌مندان می‌توانند ایده‌ها و تجربه‌های موفق خود را طبق دستورالعمل فراخوان برای دبیرخانه جشنواره ارسال کنند. لازم به ذکر است جزئیات بیش‌تر این فراخوان و نحوه شرکت در جشنواره در پایگاه اطلاع‌رسانی جشنواره به نشانی fest.bkr.ir قابل مشاهده است.

در متن حکم ایین انتصاب آمده است:

برادر ارجمند جناب آقای محمدمهدی محمدیان

با اهداء سلام و تحیات

فلسفه تشکیل بنیاد کرامت امام رضا(ع) اقدام برای رفع محرومیت‌های مستضعفین است که همواره در صفوف مقدم نهضت اسلامی حاضرند؛ و این مهم به منظور برطرف ساختن موانع نقش‌آفرینی مؤثر ایشان در این رسالت عظیم است. این کار بزرگ، با تغییر نگرش در فعالان مردمی و حاکمیتی از گفتمان رایج «خدمات اجتماعی» به گفتمان «نهضت محرومین» حاصل می‌شود؛ همان‌طور که با تقویت روحیه عزت و ایجاد حرکت برای مقابله با ریشه‌ها و پیامدهای محرومیت در بدنه محرومین.

برای شروع، این اقدام نیاز به تشکیل هسته‌های اجتماعی و مرجع شدن کانون‌های اجتماعی اثربخش در مناطق محروم دارد، که در کنار متشکل‌سازی کنش‌گران مردمی حول گفتمان نهضت محرومین، با رویکرد ارتقاء و آموزش، شبکه‌ای عظیم از نیروهای فعال و دغدغه‌مند تشکیل شود.

جشنواره ملی کرامت با هدف الحاق بنیاد با مجموعه‌های مردمی خدمت‌رسان طراحی شده تا با شناسایی و جمع‌آوری تجارب موفق و ایده‌های نو، ضمن تشویق و حمایت از ایشان، اقدام لازم برای ایجاد شبکه فعالان صورت پذیرد.

بر این اساس و با توجه به تعهد و شایستگی و نظر به سوابق مفید و تجارب ارزنده جناب‌عالی در مدیریت رویدادهای فرهنگی و جشنواره‌ها، به موجب این حکم شما را به عنوان دبیر جشنواره ملی کرامت منصوب می‌نمایم.

امید است با استعانت از درگاه خداوند متعال و با همّت و روحیه جهادی که بحمدالله از آن برخوردارید، با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های موجود و با هم‌دلی، تلاش و مساعدت کلیه همکاران ارجمند، در به ثمر رسیدن اهداف متعالی این جشنواره، موفق باشید. دوام عزّت و توفیقات شما را در ظلّ توجّهات حضـرت باری‌تعالی و عنایات خاصّه امام ‌عصر(عج) آرزومندم.

محسن منصوری

مدیرعامل بنیاد کرامت امام رضا(ع)

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول